Bangkokair-tickets boeken online

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
steven007

Bangkokair-tickets boeken online

#1 Bericht door steven007 » vrijdag 17 juni 2005, 13:43

Heeft er iemand van jullie ervaring met de betaling van tickets die je online geboekt heb?

- op de site van bankokairways zou ik graag de internationale promotie vlucht BKK-LP boeken. Maar hoe zit het met de betaling? Gebeurt dat met een creditcard als Visa ter plaatse op de luchthaven? Of kan ik dit ter plaatse cash betalen? Of kan ik de betaling nu reeds per overschrijving verrichten?
- en hoe gebeurt de betaling van een ticket die je ter plaatse (tijdens de vakantie) online hebt geboekt?

hartelijk dank voor wat hulp!! :-)

Gast

#2 Bericht door Gast » vrijdag 17 juni 2005, 15:41

alles word met credit card betaald ,op internet en bij de boeking

han
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:51

#3 Bericht door han » vrijdag 17 juni 2005, 17:40

PS,als je op details drukt zie je dat de aanbieding maar tot 30 juni telt,prima als je voor die tijd gaat.
Bangkok
To: Krabi
Price: from THB 1,650 (one way)
Valid: Until June 30, 2005
Web Fare: - Ticket is valid within promotion period.

- Fares are applicable for adult tickets only.

- Valid for booking made on http://www.bangkokair.com only.

- Rerouting is not allowed.

- Immediate payment after confirmation is required on this fare.

- Unused tickets and partially used tickets can be refunded (Subject to refund administrative fee at USD 30 or equivalent per passenger).

- Fare combinations are allowed, lowest restricted conditions and validity will be applied.

- This fare is for one way and to be doubled in case of round trip.
Hun internet boekingen gaan in 6 stappen na het conformeren komt de betaling als laatste,je kunt dus altijd tot het invullen van de gegevens en conformeren spelen en de juiste aabiedingen zien binnen de site

steven
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 26 maart 2005, 13:56

#4 Bericht door steven » vrijdag 17 juni 2005, 19:21

Hoi Han, ik heb het over de vlucht BKK-Luang Prabang (tot 30/09/05)

maar het is me toch nog niet duidelijk hoor: stel dat ik deze vlucht vandaag boek, moet ik dit ticket dan betalen per Visa op de luchthaven?
(klinkt misschien stom maar het is de eerste keer dat zulke vluchten zelf boek...)
groetjes,
steven

han
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:51

#5 Bericht door han » vrijdag 17 juni 2005, 21:37

OK ,als je per internet boekt betaal je gelijk met je visa creditcard,als laatste vul je je credit card gegevens in en je bent klaar,binnen enkele weken word het bedrag afgeschreven.
Waarscijnlijk krijg je geen ticket maar een E-ticket waardoor je met je paspoort incheckt,makkelijker kan niet,wel de reserveringscode bewaren die je onmiddelijk per e-mail word opgestuurd.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”