Ko Samui en Ko Tao

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Selena

Ko Samui en Ko Tao

#1 Bericht door Selena » vrijdag 17 juni 2005, 00:17

Nou de knoop is door gehakt. Het wordt in plaats van Ko Chang toch een combinatie van Bangkok naar Ko Samui en door naar Ko tao.

Ko Chang lijkt mij nog steeds schittered en ongerept, de mogelijkheden tot excursie spreken me daar ook aan, jungle toch etc. Maar het regent er teveel in Juli.

Eigenlijk had ik Ko Samui afgeschreven vanwege de drukte maar ik vind Ko Tao alleen voor 12 dagen te rustig. Wat vinden jullie van Ko Tao en Ko Samui. Kan ik zeggen dat het eiland ertussen in Ko Pa gang of zoiets er ook letterlijk tussen in ligt kwa rustig en druk.

Maar nu nog een accomodatie op bijde eilanden. Op Ko Samui lijken mij de Lamai en de Channogwat de drukkere stranden. De Budda Bay en Meanamer zijn die rustiger...
Iemand een tip over een resort met bungalows aan het strand met zwembad, rustig gelegen.

En nog iets. Is het beter om mn resort voor de periode eind juli nu hier al te boeken of ook gewoon naar Ko Samui op de bonnefooi gaan en ter plekke maar iets nemen. Denk dat het goedkoper is maar dat je dan niet meer je hutje aan het strand vind op de locatie van je voorkeur, toch

Zijn er op Tao nog mere dingen te doen dan alleen duiken..

groetjes

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 241
Lid geworden op: vrijdag 15 april 2005, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

#2 Bericht door Greuf » vrijdag 17 juni 2005, 16:00

Hoi, Ko Samui en Ko Tao is inderdaad een mooie combinatie! Op Ko Samui heb ik zelf in het Pinaccle Resort (http://www.pinnaclehotels.com/samui.html) verbleven. Dit is gelegen aan het rustige Maenam Beach, maar met een scooter of taxi zit je zo in de drukkere plaatsen.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”