hua hin

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
marissska
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 13:48

hua hin

#1 Bericht door marissska » maandag 13 juni 2005, 14:06

Hoi allemaal,
mijn eerste bezoek aan deze site en hierbij ook mijn eertse bericht.
ik hoop hier wat meer info te krijgen over hua hin en zo mogelijk ook over de accomodatie kaban tamor waar wij (hopelijk) verblijven met carnaval 2006.
uitkijkend naar reacties,
groetjes maris

Petra

#2 Bericht door Petra » maandag 13 juni 2005, 16:26

Mariska,
op http://www.vakantiereiswijzer.nl zijn de reacties van mensen te lezen die in een bepaalde accomodatie geweest zijn. Die waar jullie heen gaan staat er ook bij, het schijnt een mooi kleinschalig resort te zijn, alleen 3 km van Hua Hin.

Alvast veel voorpret gewenst!
Petra
http://www.langevakantie.nl

marissska
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 13:48

petra

#3 Bericht door marissska » maandag 13 juni 2005, 16:37

hoi petra,
heb al gekeken bij vakantiereiswijzer en dat heeft mede de doorslag gegeven om deze accomodatie te boeken.(en het feit dat het 3 km buiten het stadje ligt!)
heb ook even en kijkje genomen op jullie website super!!!

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » dinsdag 14 juni 2005, 06:35

Hua Hin is zeker de moeite waard. Het is dicht gelegen bij Bangkok en daardor makkelijk per auto / taxi te bereiken. Het is een wat rustigere kust plaats die zeer goed onderhouden en schoongehouden wordt dordat het een van de verblijfplaatsen is van de koning. De atmospheer is redelijk relaxed en er zijn vornamelijk wat 'oudere' toeristen. Het is voor mij een ideale bestemming vor een weekend buiten Bangkok.
Ik zou niet te ver buiten de stad accomodatie boeken, zelfs dicht bij het 'centrum' is het nog steeds redelijk rustig.

agnes

Hua Hin

#5 Bericht door agnes » zondag 19 juni 2005, 07:55

leuk dat je Hua Hin bezoekt.

Met het resort dat je wil bezoeken heb ik geen ervaring, wat ik wel weet is dat we in een condominium even buiten Hua Hin hebben gewoond en elke avond met (of de fiets) of een taxi naar het centrum moesten om wat te eten, en dat we dat toch hinderlijk vinden.
We wonen nu midden in het centrum en kunnen vandaar overal lopend naar toe, zowel naar het strand als naar de avondmarkt en de nodige eetcafeetjes en dat is wel zo prettig.
Als je al boodschappen of snuisterijen gekocht hebt kun je dat makkelijk even wegbrengen en zo druk is Hua Hin nu ook weer niet dat je last hebt van de drukte.
Zou het toch proberen om in het centrum of op loop afstand te zitten er zijn mogelijkheden genoeg!!

groetjes Agnes

marissska
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 13:48

hoi Agnes

#6 Bericht door marissska » zondag 19 juni 2005, 08:40

bedankt voor je info en tip agnes, maar we hebben al geboekt!
en die 2 km naar huahin vinden wij niet onoverkomelijk.
wat bij ons de doorslag heeft gegeven is de kleinschalligheid van het complex waar we verblijven!
geen hoogbouw maar gewoon een klein bungalowtje.
heb je nog tips wat betreft excursies waar we beslist geweest moeten zijn misschien een tip waar we lekker kunnen eten?
alvast bedankt groetjes mariska

agnes

eten in Hua Hin

#7 Bericht door agnes » maandag 20 juni 2005, 14:11

Kabon Hallo Mariska,

Ik wil je een paar adresjes geven waar je heerlijk thaise vis en garnalen kunt eten en natuurlijk ook andere thaise gerechten.
Het is aan de achtermuur van de tempel, schuin tegenover Heidi"s restaurant, de naam is BAM een dikke thaise die heerlijk kan koken, het is er s'avonds erg druk dus je moet of vroeg of na 8 uur gaan eten.

De prijzen en de kwaliteit is goed. Op Satukarn Square midden in het centrum zijn verschillende restaurantjes goed, prijzen zijn daar wat duurder.
Mocht je europees willen eten dan kun je heel goed terecht bij "All Inn" is in de straat achter de Mall(supermarket) rechts om de hoek, daar kun je ook goed kaas en worstwaren, brood etc. kopen om mee te nemen. Die hebben ook heel lekkere yochurt (naturel) dus niet gezoet.
Dan kun je op de avondmarkt goed terecht en er zijn natuurlijk nog veel meer restaurants. Een wil ik je nog noemen het is restaurant "Naresdamri" zit even voorbij het Hilton de 1e of 2e linjs om de hoek, ik dacht de eerste, weet het niet zeker maar het is makkelijk te vinden, kun je ook heerlijk eten.
Zeker ook de moeite waard is in het Sofitel een keer een bruch op zondag te doen, is heel goed. S'avonds ook een keer door de tuin van het sofitel wandelen is echt heel leuk.
Ik denk dat je voorlopig hier wel mee uit de voeten kunt, vraag maar als je nog wat wil weten,

succes Agnes ( 2km naar Kabon zijn thaise km. reken maar op 5)

marissska
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 13:48

hoi agnes

#8 Bericht door marissska » dinsdag 21 juni 2005, 09:30

bedankt voor je info!
wij verblijven van 26 febr tot 12 mrt in hua hin.
we willen ook graag wat excursies doen en deze ter plaats boeken!
weet je een betrouwbaar adres voor ons waar dit te doen ?
alvast bedankt mariska :D

hua hin

excursies

#9 Bericht door hua hin » dinsdag 21 juni 2005, 12:34

Je kunt goed terecht bij Western Tours, dat is aan de weg naar het strand vanuit het centrum, iets verder dan de postoffice aan de rechterkant.

Je kunt ook met een chauffeur een bedrag afspreken en je laten brengen. Mocht je er tegen die tijd zijn, mail me dan even, ik ken er natuurlijk een heleboel, misschien kan ik je daarbij behulpzaam zijn. Het is wel belangrijk dat je dan afdingt en goede afspraken maakt.

Ik weet niet waar je belangstelling naar uitgaat, of het cultuur of natuur is je kan van alles ondernemen.

Vraag wel op verschillende adressen en chauffeurs wat ze aanbieden en ding vooral af.

groetjes Agnes

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”