River View

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jantra

River View

#1 Bericht door Jantra » dinsdag 07 juni 2005, 09:30

Goedemorgen Thailandgangers,

Volgende maand ga ik voor de derde keer naar Thailand. We willen de eerste nachten van ons verblijf in BKK alvast boeken, zodat we daar niet meer hoeven te zoeken naar een geschikte plaats. Onze keuze is gevallen op het River View guesthouse. Ik kan alleen geen website of e-mailadres vinden, uiteraard wel telefoonnummer. Heeft iemand van jullie misschien wel het mailadres van het River view, ik vind dat toch iets gemakkelijker communiceren.

Alvast bedankt, ook ben ik wel benieuwd naar reacties over het River View guesthouse, wie kan er iets over vertellen!!!!????

Groeten een Thailandliefhebber

jantra

River View

#2 Bericht door jantra » woensdag 08 juni 2005, 15:33

Niemand :?:

pjsmit
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 09 augustus 2005, 22:25

Riverview guesthouse

#3 Bericht door pjsmit » woensdag 10 augustus 2005, 20:41

Goede locatie. Restaurant met uitzicht op de rivier is perfect voor het ontbijt.
Let op: Zeer beperkt aantal kamers met uitzicht op de rivier. De andere kamers zijn niet interessant.

Petra
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 16:32

#4 Bericht door Petra » woensdag 10 augustus 2005, 21:03

hallo Jantra,

als je met google "river view guesthouse" bangkok intypt, kom je als 2e hit een website met reviews terecht. Als je dan een beetje naar beneden scrolt staat daar het volgende (inclusief e-mail adres):

River view Guesthouse: Good value in Chinatown
Written by kimmo_v on August 14, 2003.

by kimmo_vVery inexpensive alternative with decent location. The area isnt so nice. I think that all the car repair shops and spare part shops are in the neighbourhood. Very hard for taxi drivers to find.

Roof terrace with awesome views to river. Few air con rooms, but fan rooms has balcony with river view. Double fan room for 450bahts/night.

Theme: Pension/Guesthouse
Price: less than US$20 » Currency Converter
Comparison: least expensive
Address: 768 Soi Panurangsri, Songvad Road
Phone: 2345429
Directions: When yoy smell the grease, oil and petrol, you know you are approaching the place....
Other Contact: riverview_bkk@hotmail.com
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan! http://www.langevakantie.nl

Petra
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 16:32

#5 Bericht door Petra » woensdag 10 augustus 2005, 21:04

oh, ik zie net pas dat je bericht van 8 juni is... je bent dus alweer terug...
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan! http://www.langevakantie.nl

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”