ontrouw onder thaise dames ?

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Gesloten
Bericht
Auteur
Sjaakie

Getverdamme

#16 Bericht door Sjaakie » dinsdag 28 juni 2005, 20:03

Op mijn nuchtere maag oude man jong meisje picture, moet dat nu?

Gast

#17 Bericht door Gast » dinsdag 28 juni 2005, 21:08

Ja, als ik zo'n foto zie kan ik me heel goed voorstellen dat je naar Thailand moet gaan om aan je trekken te komen...

Fransmaster
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 48
Lid geworden op: donderdag 17 februari 2005, 22:52
Locatie: Brabander

#18 Bericht door Fransmaster » dinsdag 28 juni 2005, 22:10

Nou dan zal ik mijn zegje ook maar eens even doen, aan het adress van de 2 commentaar gevende mensen, die eigenlijk niet in een positie staan om dat soort uitspraken te doen.

Sjaakie, misschien was hoofdrekenen niet je sterkste vak op de basisschool.Als ik ervan uitga dat 2005 - 1967 = 38 jaar is.....Mwa, dat noem je toch niet oud? Of zie ik het verkeerd sjaakie? Terug de studieboeken in vriend!

En dan onze "gast", tja wat zal ik zeggen, Zelf too chicken zijn om jezelf aan te melden en mensen ervan beschuldigen dat ze lekijk zijn, zonder je eigen foto ter vergelijking online te zetten, dan maak je niet echt een overtuigende indruk van jezelf. Effe voor de duidelijkheid, op dit board zit geeneen tom- Cruise-lookalike, zelfs ik niet....

nog een prettige avond verder,

Groetjes Frans

Rich1967
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: woensdag 11 mei 2005, 09:52

#19 Bericht door Rich1967 » woensdag 29 juni 2005, 10:18

Fransmaster schreef:Nou dan zal ik mijn zegje ook maar eens even doen, aan het adress van de 2 commentaar gevende mensen, die eigenlijk niet in een positie staan om dat soort uitspraken te doen.

Sjaakie, misschien was hoofdrekenen niet je sterkste vak op de basisschool.Als ik ervan uitga dat 2005 - 1967 = 38 jaar is.....Mwa, dat noem je toch niet oud? Of zie ik het verkeerd sjaakie? Terug de studieboeken in vriend!

En dan onze "gast", tja wat zal ik zeggen, Zelf too chicken zijn om jezelf aan te melden en mensen ervan beschuldigen dat ze lekijk zijn, zonder je eigen foto ter vergelijking online te zetten, dan maak je niet echt een overtuigende indruk van jezelf. Effe voor de duidelijkheid, op dit board zit geeneen tom- Cruise-lookalike, zelfs ik niet....

nog een prettige avond verder,

Groetjes Frans
Laat ze maar lullen Frans
Ik lees er gewoon overheen :wink:
Maar dank je voor je reactie

Gr. Richard

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#20 Bericht door Jantra » woensdag 29 juni 2005, 12:07

Komen we hier nu om elkaar af te klagen of wat is dit??? Doe ff normaal man!!! Laat iedereen in z'n waarde en gedraag je als een volwassene.

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#21 Bericht door Jantra » woensdag 29 juni 2005, 12:07

Chang, jij was deze week toch lekker bezig met berichten verwijderen. Kan je hier ook niet iets aan doen???

Gesloten

Terug naar “Diversen”