mr mac hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

mr mac hotel

#1 Bericht door ting dong Eddy » zaterdag 12 maart 2005, 23:57

is er al iemand in mr mac hotel geweest en zo ja viel het mee ?
Eddy

Open Mind

#2 Bericht door Open Mind » woensdag 13 juli 2005, 12:39

Ja, ik ben in het Mr. Mac hotel geweest en het viel in die zin mee dat er niets mis is met het hotel. Ik had gekozen voor wat daar doorgaat voor de VIP room en die is inderdaad heerlijk ruim. De opvatting van een minibar is daar een full-size koelkast met gewoon literflessen bronwater ipv die kleine flesjes waar je in dat klimaat toch niet genoeg aan hebt. Tot zover de voordelen. Nadelen zijn dat het toch best wel een stukje uit het centrum van Pattaya ligt en ik me niet kan voorstellen dat je naat Pattaya gaat om eens lekker uit te rusten in een stille omgeving. Afstand tot centrum is ook weer geen enorm probleem daar de opstap taxi's af en aan rijden, vanuit het centrum soms wat lastiger om een ritje terug naar het hotel te krijgen. Ander nadeel, de VIP room is op de bovenste etage (geloof 4e of 5e) en er is geen lift. Samenvattend, er is niks mis mee, maar ik zou er niet nog een keer boeken.

ting dong Eddy
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2005, 23:52
Locatie: genk belgié

#3 Bericht door ting dong Eddy » woensdag 13 juli 2005, 13:02

hallo open mind
onder tussen ben ik er al geweest en het klopt wat jij beschrijft .
de reden dat ik speciaal dat hotel koos is omdat 2 belgische vrienden er juist tegenover de minigolf uitbaten .
ik ben er geweest van 4 tot 26 juni .
en zoals het er nu voorstaat ben ik terug weg op 6 september voor de vierde keer op iets meer dan 1 jaar .
ik zou normaal een keer gaan voor hun eens te bezoeken en zo zie je maar .
toch bedankt
paratroopers never die ! they only fly away

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”