Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

Narcissus?

#31 Bericht door Mystic » zaterdag 20 mei 2006, 15:58

Bij mijn internet reizen kwam de club NARCISSUS tegen.
Ik heb er hier nog niemand over gehoord, is deze club nog open?
Ze draaien er techno en trance (ja lekker), en dat ben ik voor de rest nog nergens tegen gekomen, de meeste clubs richten zich toch op meer club, lounge r&b, en hiphop.
Kent iemand deze tent? En de hamvraag, ist wat?

Groetjes Mys
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Clubs

#32 Bericht door Andre » zaterdag 20 mei 2006, 16:22

Beste Mystic,

Ik ben enkele malen in narcissus geweest. Laatste keer was vorige maand toen DJ Tiesto er zijn kunsten liet zien. High-so club, duur, behoorlijk wat buitenlanders aanwezig en in het verleden werden er met regelmaat invallen gedaan om bezoekers op drugs-gebruik te checken.


Met vriendelijke groet,

Andre Breuer
http://www.bangkokbiking.com
What's your name? I'm fine thank you.

Gast

Re: Narcissus?

#33 Bericht door Gast » zaterdag 20 mei 2006, 19:50

Mystic schreef:Bij mijn internet reizen kwam de club NARCISSUS tegen.
Ik heb er hier nog niemand over gehoord, is deze club nog open?
Ze draaien er techno en trance (ja lekker), en dat ben ik voor de rest nog nergens tegen gekomen, de meeste clubs richten zich toch op meer club, lounge r&b, en hiphop.
Kent iemand deze tent? En de hamvraag, ist wat?

Groetjes Mys
Voor de techno zou ik je toch Lucifer willen aanbevelen! En ze gaan daar trouwen ook langer door dan 1:00

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#34 Bericht door Manuel » zaterdag 20 mei 2006, 19:56

Juist deze club (Narcissus) blijkt weinig problemen te hebben met de MIB. Daardoor en hoog gehalte aan drugsgebruik (party drugs) en weinig tot geen problrmrn met de politie. Oorzaak is voornamlijk de eigendomsverhouding welke voornsmelijk Thais is. Thais HiSo that is...

Laat open en goede progrevieve muziek. Voornamelijk Thaise bezoekers maar de moeite waard omk te bezoeken.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#35 Bericht door jumbo » zondag 21 mei 2006, 01:53

Wat andere plekjes om goede westerse (soms live) muziek zijn o.m.
Spasso en Riva's hoewel ik in de laatste al een tijdje niet meer ben geweest en ook het Hard Rock Cafe, beetje klein maar wel gezellig

Narcissus vind ik een beetje laat starten en de Thai HiSo is maar zozo, as in any country they think they are the best thing since sliced bread....

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#36 Bericht door Mystic » zondag 21 mei 2006, 03:12

Bedankt voor jullie reakties mannen!

Tiesto in BKK had ik echt wel een fijne combi gevonden (ik ben wel zo hypocriet dat ik hem in NL niet hoef te zien).
Zit niet echt op HiSo te wachten, maar een coole club met een bak lawaai was wel welkom, ik denk dat ik een tent opzet op Suk. road, ik ben er wel even zoet!

Groetjes uit Groningen
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

jolly

hotel dichtbij uitgaansgelegenheden sukhumvit

#37 Bericht door jolly » maandag 22 mei 2006, 17:11

Hallo,

Ik zag op internet het Windsor hotel en Windsor suite in BKK. ( Sukhumvit soi 20)
Ligt dit hotel een beetje dichtbij leuke discotheken? ( b.v. Narcissus - Bed Supperclub o.i.d.?)Bed supperclub zou op soi 11 liggen... Hoe laat is het meestal druk in die disco' s daar ( meesten tot 2 uur open?)en komt bij bovengenoemde vooral jonger of ouder ( ong. boven 25) publiek... of beide?

Bartje

#38 Bericht door Bartje » maandag 22 mei 2006, 19:19

Manuel schreef:Juist deze club (Narcissus) blijkt weinig problemen te hebben met de MIB. Daardoor en hoog gehalte aan drugsgebruik (party drugs) en weinig tot geen problrmrn met de politie. Oorzaak is voornamlijk de eigendomsverhouding welke voornsmelijk Thais is. Thais HiSo that is...

Laat open en goede progrevieve muziek. Voornamelijk Thaise bezoekers maar de moeite waard omk te bezoeken.
Wat is en waar is Thai HiSo?

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#39 Bericht door Mystic » maandag 22 mei 2006, 21:44

Ik denk High Sociality, de Thaise kak, kort gezegd, de mensen met geld, status looks en babbels,
Dat volk zie je ook wel in de Amsterdamse Jimmy Woo en Supperclub.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

MANUEL je staat in de GLAMOUR

#40 Bericht door Mystic » donderdag 25 mei 2006, 10:13

He Manuel

Jouw club GLOW, staat in het glossy magazine de Glamour van juni dit jaar!
Wellicht wist je dat al van je Nederlandse achterban, maar is toch leuk te vermelden, ik citeer:

Glow is een nieuwe club/lounge met een strak glamourous interieur en af en toe wat dansende meisjes op de bar, maar gelukkig een stuk onschuldiger dan en Patpong, het plaatselijke redlight district met de treurige paaldansmeisjes.

Tof toch? je wordt in een adem genoemd met Bed, Q, Moon bar, 87plus, en Syn bar.

Groetjes Mys
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#41 Bericht door Manuel » donderdag 25 mei 2006, 10:27

Leuk om te horen...

Maar, Glow is niet mijn club. Volledig eigendom is met de partner waarmee we begonnen.

Style is iets anders geworden dan ik verwachtte. Minder lounge en meer club. Verdient zeker de aandacht die het krijgt.

Ik richt mij nu alleen op het hotel en de spa.....

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#42 Bericht door Falcon » woensdag 25 april 2007, 12:48

ff nieuw leven inblazen.
We leven nu weer een jaar later en er veranderd veel.

Wat zijn op dit moment de places to be?

Zelf ben ik vooral benieuwd naar dico's waar veel gedanst wordt en dan liefst op trance/techno maar ook HipHop wordt gewaardeerd. Zolang er maar flink gedanst wordt.
Sabaai sabaai

Adinda12
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: maandag 20 maart 2006, 12:28

#43 Bericht door Adinda12 » woensdag 02 mei 2007, 16:56

Ik ben ook wel erg benieuwd waar ik het beste heen kan gaan, ik hou van dansen maar vooral van hippe clubs met een wat exclusievere stijl... (zoals jimmy woo in zijn glorie tijden ofzo) Who knows?

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#44 Bericht door fredlk » woensdag 02 mei 2007, 17:30

Adinda12 schreef:Ik ben ook wel erg benieuwd waar ik het beste heen kan gaan, ik hou van dansen maar vooral van hippe clubs met een wat exclusievere stijl... (zoals jimmy woo in zijn glorie tijden ofzo) Who knows?
Bed Supperclub, Sukhumvit Soi 11.
"What we think, we become."

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#45 Bericht door Mystic » woensdag 02 mei 2007, 21:20

fredlk schreef:
Adinda12 schreef:Ik ben ook wel erg benieuwd waar ik het beste heen kan gaan, ik hou van dansen maar vooral van hippe clubs met een wat exclusievere stijl... (zoals jimmy woo in zijn glorie tijden ofzo) Who knows?
Bed Supperclub, Sukhumvit Soi 11.
Niet voor een beperkt budget ;) reken bijna Amsterdamse prijzen, wel ultra cool!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Plaats reactie

Terug naar “Steden”