Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

#1 Bericht door Manuel » zaterdag 12 februari 2005, 08:32

Hier een paar aanbelvelingen voor nacht clubs in Bangkok. Dit zijn de bekendere clubs die bezocht worden door Thai, expats en toeristen. Buiten deze zijn er nog veel meer. Sommige bekend en sommige nogal onbekend bij de buitenlanders. Ik zal proberen hier meer aan toe te voegen met de laatste ‘hotspots’ in Bangkok.

Helaas heb ik niet genoeg tijd meer om alles zelf te bezoeken maar mijn vrienden groep heft een paar mensen die niks anders doen dan de laatste clubs te bezoeken.

De door mij meest bezochte club is ‘Q Bar’, gelegen aan Sukhumvit soi 11. Reden dat ik hier vaak kom is omdat mijn vriendin dit ‘thuis’ noemt. We wonen er ook vlak bij wat het makkelijk maakt om na het sluiten van onze zaak nog wat te drinken voordat we naar huis gaan. Een ieder die hier heen wil gaan en een introductie nodig heeft…. Laat het mij weten. Ik heb gratis entrée en wordt altijd welkom geheten met vrienden.

De lijst….

Q Bar – Sukhumvit 11
New York style club met dagelijks verschillende muziek stijlen. Zeer geode bar, alles geschonken in grote maten en een zeer uitgebreide lijst van dranken en cocktails.

Bed Supperclub – Sukhumvit 11
Geheel witte club. Mogelijkheden om liggend te dineren gevolgd door bezoek aan de nacht club. Veel zogenoemde HiSo bezoeken deze club.

Mystique – Sukhumvit soi 31
Drie verdiepingen met alle een geheel eigen identiteit en verschillende muziek. Deze club verwachte de nieuwe hit van Bangkok te zijn maar het is nu meeste dagen rustig. Drukste dag is Ladies Nite.

Slim / Flix – RCA
Absoluut nieuwste hotspot in Town!!! Lange rijen dagelijks bevestigen het success van deze nieuwe club. Het bestaat uit 2 gedeeltes met ieder een eigen identiteit. Veel van de jonge welgestelde HiSo komen hier nu dagelijks.

CM2 (Novotel) – Siam Square
Grote discoteek onder het Novotel. Meeste avonden live band die populaire muziek speelt. Veel bezocht door dames en heren die elkaars gezelschap zoeken. In mijn opinie dure en slechte cocktails en mixers.

Narcissus – Sukhumvit 23
Grote diskoteek / club die voornamelijk en meer progresieve house en trance muziek stijl spelt. Niet veel bezocht door ‘buitenlanders’.

Zantika - Sukhumvit, Soi Ekkemai
Goede club aan Ekkemai. Meestal goede kwaliteit live band. Veel bezocht door Thais en minder door 'farang'. Anders dan de gemiddelde nacht club in Bangkok maar erg populair.

Have Fun!!!!!

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#2 Bericht door Manuel » woensdag 06 april 2005, 13:44

Ben ik echt de enige die de nacht clubs bezoekt in Bangkok??

Kom op, voeg eens wat toe....

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#3 Bericht door Manuel » woensdag 06 april 2005, 14:04

Een leuke aanbieding van een goede club.........

ALL U CAN DRINK
New Hours
Fri & Sat 7 pm - Midnight
100 B/lady 500 B/gent
http://www.liquidloungebangkok.com/

Andre???

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

Tegen jezelf praten

#4 Bericht door Teun, DE ECHTE » woensdag 06 april 2005, 16:24

Dat doe je op dit bord he?
Watch the "backstabbers" they never relax.

hoi-mia-noi
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zondag 27 maart 2005, 19:53

#5 Bericht door hoi-mia-noi » woensdag 06 april 2005, 18:46

DJ Tom Boye (Amsterdammer) @ Liquid Lounge 9 april

ik hoop dan al in Bkk te zijn, kan ik dit feest nog meepakken. alhoewel er na songkran nog volop leuke party's te verwachten zijn bij liquid en andere events.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


ps Manuel; lijkt me leuk om eens af te spreken en samen met vrienden een biertje of feestje te pakken!
chai jen jen

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#6 Bericht door Manuel » dinsdag 12 april 2005, 10:39

hoi-mia-noi schreef: Manuel; lijkt me leuk om eens af te spreken en samen met vrienden een biertje of feestje te pakken!
Stuur een PB of een e-mail... Altijd trek in een biertje..!

mungkorn
Expat
Expat
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 08 april 2005, 08:40
Locatie: Krung Thep Mahanakhon
Contacteer:

Re: Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

#7 Bericht door mungkorn » dinsdag 12 april 2005, 18:39

Manuel schreef:
Slim / Flix – RCA
Absoluut nieuwste hotspot in Town!!! Lange rijen dagelijks bevestigen het success van deze nieuwe club. Het bestaat uit 2 gedeeltes met ieder een eigen identiteit. Veel van de jonge welgestelde HiSo komen hier nu dagelijks.

Have Fun!!!!!
Bedankt voor de tip, ga ik zeker een kijkje nemen.
Manuel schreef: Mystique – Sukhumvit soi 31
Drie verdiepingen met alle een geheel eigen identiteit en verschillende muziek. Deze club verwachte de nieuwe hit van Bangkok te zijn maar het is nu meeste dagen rustig. Drukste dag is Ladies Nite.
Dat meen je niet? heeft ie echt 3 verdiepingen?! ik snap het niet kom ik dan gewoon nooit verder dan de 2de? :lol: hehe

Bed vind ik nog altijd wel leuk, hoewel ik die rap-hip hop rage een beetje irritant vind maar ok, meestal is het links wel ok. Ohja en ik hou altijd mijn hart vast als ze mn auto parkeren :shock: maar zelf zou ik het niet eens aandurven. Ook vind ik het altijd een perfecte manier om niet echt te liegen tegen mijn vriendin :wink: ... I`m going to bed, really.. just believe me ok? bye bye jaaah

charlie

#8 Bericht door charlie » woensdag 13 april 2005, 22:40

Sla de komende keer Bangkok over maar zal de door jullie genoemde clubs vast en zeker ooit weleens bezoeken.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#9 Bericht door Manuel » dinsdag 17 mei 2005, 05:34

PRIMEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie zijn de eerste die het horen......

Binnenkort is een bekende club in Bangkok weer open. Nu onder Nederlands en Belgisch eigendom en management.

In 2003 gekozen tot de beste nachtclub van Bangkok!

Verdere informatie zo snel als de overname compleet is!

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 241
Lid geworden op: vrijdag 15 april 2005, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

#10 Bericht door Greuf » dinsdag 17 mei 2005, 10:04

Gaaf! Ben benieuwd!

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Faith Club

#11 Bericht door Manuel » dinsdag 07 juni 2005, 07:52

De club waar ik over sprak wordt deze week overgedragen aan de nieuwe eigenaren.

F A I T H Club

Gelegen aan Sukhumvit soi 23. Na verbouwing weer open in ongeveer 6 weken. Ik zal een ieder op de hoogte houden met hoe het er uit gaat zien en wat de plannen zijn.

In het kort...
Het wordt een lounge club oftewel chill out bar. Goede muziek met de beste drank van Bangkok. Kwaliteits eten en zeer comfortabele banken en bed sofas.....

Rookie

Re: Faith Club

#12 Bericht door Rookie » woensdag 08 juni 2005, 09:42

Club Hollywood. ongeveer 10 minuutjes van Nana per taxi
Giga disco met zeer leuke entertainment

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#13 Bericht door Manuel » woensdag 15 juni 2005, 07:36

Vorige postings over Liquid Lounge zijn niet meer van toepassing. Ze hebben de deuren gesloten en het bedrijf staat te koop. Prijs die ik heb gehoord is net onder de 10 miljoen Thb.

Iemand interesse???

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Mystique

#14 Bericht door Manuel » zaterdag 02 juli 2005, 14:54

Een update to Mystique. Deze club heeft te veel problemen met de politie en is daardoor nu elke avond om 12 middernacht gesloten.
Problemen zijn bijv., later dan officieel toegestaan opn blijven, geen volledige entertainment vergunning en buitenlandse wernemers zonder werk vergunning...

Het is hierdoor ok zeer, zeer rustig in Mystique. Tweede verdieping is meeste avonden zelfs gesloten.

Helaas...... it was fun when it lasted.....

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#15 Bericht door Manuel » zaterdag 09 juli 2005, 07:00

De nieuwe naam van onze club is bekent!!!

G L O W


Waarschijnlijk voor het einde van de maand open!

Plaats reactie

Terug naar “Steden”