Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
palaga1240
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: dinsdag 07 februari 2006, 15:39
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

#61 Bericht door palaga1240 » donderdag 17 juli 2008, 13:05

ik vraag mij eigenlijk het volgende af over het uitgaan in Bangkok. Is dit alleen erg actief in het weekend? Of ook doordeweeks? En vanaf hoe laat begint het een beetje en is het afgelopen? Of is dit een verschillend per locatie?

Wij verblijven za/zo in bangkok in een hotel op sukhumvit road. (zijstraatje) en het lijkt ons leuk om uit te gaan. Ook zijn we de laatste dagen (ma, di-avond) in Bangkok. Vandaar :)
1+1=3

Fritsie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 405
Lid geworden op: donderdag 26 april 2007, 21:04
Locatie: Bangkok

Re: Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

#62 Bericht door Fritsie » donderdag 17 juli 2008, 14:38

Ligt er een beetje aan wat je zoekt. De bars/clubs die zich richten op de toeristen zullen in de periode dat jij er bent redelijk goed gevuld zijn, 7 dagen per week. De werkende Thai zullen zich beperken tot vr & za, al heb ik niet de indruk dat ze veel uitgaan. RCA is over het algemeen ook redelijk druk maar daar heb je (naar mijn mening) als westerling niet veel te zoeken. Veelal schooljeugd. Probeer The Boss eens, daar brengt iedere taxi chauffeur je naartoe wanneer alles sluit om 2 uur. Zit ook ma & di vol, niet in de laatste plaats met thaise dames :mrgreen: Erg fout, maar wel in de positieve zin van het woord

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

#63 Bericht door Borat » donderdag 17 juli 2008, 17:57

Fritsie schreef: Erg fout, maar wel in de positieve zin van het woord
zei de boss himself

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Nacht Leven in Bangkok – Nite Clubs

#64 Bericht door jodokus » donderdag 17 juli 2008, 20:21

palaga1240 schreef:ik vraag mij eigenlijk het volgende af over het uitgaan in Bangkok. Is dit alleen erg actief in het weekend? Of ook doordeweeks? En vanaf hoe laat begint het een beetje en is het afgelopen? Of is dit een verschillend per locatie?

Wij verblijven za/zo in bangkok in een hotel op sukhumvit road. (zijstraatje) en het lijkt ons leuk om uit te gaan. Ook zijn we de laatste dagen (ma, di-avond) in Bangkok. Vandaar :)
Doorlopende voorstelling als je dat wilt...

J.
Toch wel...

Plaats reactie

Terug naar “Steden”