Pattaya - sunshine Hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Pattaya - sunshine Hotel

#1 Bericht door max » donderdag 10 februari 2005, 21:53

Het Sunshine Hotel (niet te verwarren met het Sunshine Garden Hotel) ligt in Soi 8, midden in het nightlife entertainent.

Het is een goed verzorgd hotel met een zwembad. Ga je logeren in dit hotel zorg dan wel dat je in de 'new wing' zit, deze kamers zijn goed verzorgd en zijn beter en minder gehorig dan de 'old wing'.

In dit hotel wordt niet moeilijk gedaan over gasten, maar dat geldt voor bijna alle hotels in Pattaya.

Kijk voor meer info op: http://www.asiatravel.com/thailand/sunshine/

Als ik weer in Pattaya ben dan ga ik zeker in dit hotel overnachten!

Max

piet

hotel sinshine

#2 Bericht door piet » dinsdag 15 februari 2005, 20:55

Ik was in november 2004 in dit hotel en betaalde 800 bath voor een kamer zonder ontbijt in de oude vleugel, maar de airconditioning voldeed niet toen kreeg ik een andere kamer een verdiep lager maar hetzelfde probleem heb toen een thermometer gekocht omdat ik dacht dat het probleem aan mij lag maar de themperatuur was niet leger te krijgen dan 29 graden en dat is veel te warm , ik ben toen verhuisd naar een ander hotel in dezlfde straat en betaalde daar maar 600 bath en en airco was oke, als je een beetje rondkijkt in pattaya kun je heel goedkoop een hotel vinden

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Sunshine

#3 Bericht door max » donderdag 17 februari 2005, 19:34

In het Sunsine hotel moet je ook niet in de old wing zitten.
De new wing is veel beter, dit zijn grote, complete, moderne kamers met en goed werkende airco, hoewel een goed werkende airco niet altijd een voordeel is. Meestal zet ik hem uit als ik ga slapen. dit heeft als voordel dat je de volgende ochtend niet zo'n 'klap' krijgt als je naar buiten gaat. De rest van de dag zweet je dan ook een stuk minder.

Max

piet

sunshine

#4 Bericht door piet » vrijdag 25 februari 2005, 16:30

Ja ik zat in de oude wing en heb om een betere kamer gevraagd en gezegd dat ik ook bereid was om meer te betalen maar dat ging blijkbaar niet , dus ben ik maar verhuisd

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”