dutch schreef:
Verplichte literatuur voor alle scholieren ( van 16-26 jaar) in Europa

De maker van het filmpje doet niet veel meer dan het nawauwelen van de 'argumenten' die werden aangevoerd in de kranten van krantenmagnaat en Brexit promotor Ruper Murdoch, de man van de uitspraak 'If I go to Downing Street they do as I tell them to, if I go to Bruxelles they ignore me'.
Condell weet blijkbaar niet dat zowel Farage, Johnson als Cameron hetzelfde exclusieve public school onderwijs hebben gehad en dat Johnson en Cameron in de verte zelfs familie van elkaar zijn. Allen horen bij het 'old boys network' dat al eeuwen de macht aan zichzelf weet te houden.
Ik dacht dat ook op dit forum al eens geschreven is over de malafide begrotingspraktijken van de Grieken en de deplorabele belastingmentaliteit van de Grieken zelf. Nederland heeft mensen van de Rekenkamer naar Griekenland uitgezonden (op verzoek van de Griekse regering zelf) om de zaak op orde te krijgen. Die zijn zo tegengewerkt dat ze bijna niets voor elkaar kregen. Ook de partij van de huidige premier heeft een kantoor in Athene waar je om een baan kunt vragen die je tegen betaling van een riant bedrag ook krijgt. Precies als bij de voorgangers. Grieken zo arm dat ze geen geld meer hebben om hun huis af te laten bouwen? Nou, over een huis dat niet af is hoef je geen belasting te betalen...komt dat even mooi uit!
Het lijkt triest dat de uitkering van veel Grieken sterk verlaagd is, maar ze hebben in eerste instantie geld gekregen dat er eigenlijk helemaal niet was, want gebaseerd op niet bestaande inkomsten. Heel erg als het je overkomt...maar het zegt niet over de EU maar alles over de Griekse poliitiek,
Is de EU dan zo geweldig? Naar mijn mening niet, Er is veel, heel veel dat beter dan wel anders moet. Dit filmpje werkt m.i averrechts,,,
Pessimisme is verspilde moeite. Het gaat toch fout.