Thaise dames in Nederland
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Thaise dames in Nederland
Dan lees je het niet goed! Ik klaag niet over een thaise als levenspartner want ik ben een getrouwde vrouw in Nederland, dat de dames uit zijn op geld en verzorging zowel in Nederland als in Thailand is een gegeven, dat moge duidelijk zijn, dat de educatie "nog" in Nederland iets hoger wordt ingeschat en dus de "prijzen" hier duurder, levensstandaard ligt hoger, duurder zijn voor de dames, kan misschien een reden zijn dat er meerdere oudere (misschien ook wel jongere) hun zinnen hebben gezet naar een aziatische schone, ze LIJKEN meegaander, zorgzamer, misschien wel liever, maar blijken, door de praktijk, soms keihard te zijn. En ja dan is het aan de man te ontdekken of ze een kat in het bakkie hebben of niet.
Ik ken ook mensen bij wie het heel goedgaat, fijn en ok!, Maar ook een hoop waar het op z'n zachts gezegd hopeloos mislukt!
Ik ken ook mensen bij wie het heel goedgaat, fijn en ok!, Maar ook een hoop waar het op z'n zachts gezegd hopeloos mislukt!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- RuudThai
- Expat
Ik heb een kat in het bakkie! Mijn vrouw heet แมว oftewel maew dus kat! En ze is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken wat ik veel leuker vind dan die bedeesde onderdanige typetjes die je ook nogal eens tegenkomt. Maar dat kan buitenkant zijn.elst99 schreef:En ja dan is het aan de man te ontdekken of ze een kat in het bakkie hebben of niet.
-
- Standaard Lid
elst99 schreef:Dan lees je het niet goed! Ik klaag niet over een thaise als levenspartner want ik ben een getrouwde vrouw in Nederland, dat de dames uit zijn op geld en verzorging zowel in Nederland als in Thailand is een gegeven, dat moge duidelijk zijn, dat de educatie "nog" in Nederland iets hoger wordt ingeschat en dus de "prijzen" hier duurder, levensstandaard ligt hoger, duurder zijn voor de dames, kan misschien een reden zijn dat er meerdere oudere (misschien ook wel jongere) hun zinnen hebben gezet naar een aziatische schone, ze LIJKEN meegaander, zorgzamer, misschien wel liever, maar blijken, door de praktijk, soms keihard te zijn. En ja dan is het aan de man te ontdekken of ze een kat in het bakkie hebben of niet.
Ok, maar ik ken hele schrijnende gevallen in nederland van mannen die helemaal kaal geplukt worden en afgedankt worden door zeer hoog opgeleide en harde dames. Nog erger dat in TH. Dus de Nederlandse straatpoezen zijn zeker niet te onderschatten en zonder handschoenen aan te pakken.
Daar hoef je niet de verhalen van TH voor te volgen. En het meegaande, liever en zorgzame heeft niets te maken met een aziatische schone. Tja dat dat inderdaad in de aard zit in die regio is waar. Maar geef mij toch maar een THAISE maew dan een nederlandse straatpoes die met het wetboek in de hand een man binnen een paar uur kan leegplukken en nog gelijk krijgt ook van de rechter.
Tja.... het is genoeg geweest.
-
- Volwaardig lid
Zoveel reacties ..Zoveel meningen ...Zoveel (voor)oordelen ...
Zo weinig reacties van de topicstarter , welgeteld 1 , de beginpost
Zo weinig reacties van de topicstarter , welgeteld 1 , de beginpost
-
- Expat
Wat wil je, die is weg gevlucht naar aanleiding van al die commentaren.
-
- Volwaardig lid
Ach en laten we het hopen, veel geleerd en wat opgestoken, hij kan later niet zeggen ik was of ben niet gewaarschuwd!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- heeft ervaring
Aanstaande zaterdag treedt de Thaise beroemdheid Wit Hyper op in club More Amor in Amsterdam. Daar zou je nog n's een net Thais vrouwtje kunnen verschalken. En 5 t/m 18 oktober komen een boel nette Thaise meisjes naar Nederland: http://www.grootkoor.nl/pages/home.aspx Verder is er ook nog het Thailand festival in Rijswijk http://www.thailandfestival.nl/
Kortom, het wordt een kansrijk najaar wanneer men op zoek is naar Thaise schonen in Nederland. Ik zou zeggen: poets de schoenen en de tanden, en succes ermee
Kortom, het wordt een kansrijk najaar wanneer men op zoek is naar Thaise schonen in Nederland. Ik zou zeggen: poets de schoenen en de tanden, en succes ermee
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Itsnotme62 valt met dat grootkoor met zijn neus in een hele ton boter.
Ze zoeken nog gastgezinnen.
Heeft hij een beetje een groot huis, dan kan hij er zo 6 kwijt!!!
http://www.grootkoor.nl/pages/pagina.as ... 0b920fea40
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Overigens: heeft itsnotme de 63 niet gehaald?Gardensafari schreef:Itsnotme62 valt met dat grootkoor met zijn neus in een hele ton boter.
We zien of horen hem niet meer.....
Knor, knor,
Hans
Hans
-
- Volwaardig lid
Een Relatie met een Thaise hoeft niet altijd negatief te te zijn het is normaal als je met een Buitenlandes Vrouw of Man er cultuur verschillen zijn die zij of wij niet begrijpen of niet begrijpen willen.
Als je het niet wilt begrijpen wilt of er niet mee om kunt gaan dan moet je er niet aan beginnen of ze nu al in Nederland gewoond heeft of ze komt rechtstreeks uit Thailand.
Het enigste voordeel is als je een Vrijgezelle Thaise dame hier treft dan hoef je je meestal geen zorgen te maken over MVV aanvraag Vliegticket enz scheelt een hoop geld.
Maar je komt dan een Cultuur verschil tegen wat je mischien niet direkt verwacht maar dat er wel is en als je in Thailand geweest bent of gewoond hebt dan weet je ook hoe die mensen leven.
En dan kan ze wel super knap zijn aan de Buitenkant maar dat is dan ook alleen het uiterlijk.
Als je het niet wilt begrijpen wilt of er niet mee om kunt gaan dan moet je er niet aan beginnen of ze nu al in Nederland gewoond heeft of ze komt rechtstreeks uit Thailand.
Het enigste voordeel is als je een Vrijgezelle Thaise dame hier treft dan hoef je je meestal geen zorgen te maken over MVV aanvraag Vliegticket enz scheelt een hoop geld.
Maar je komt dan een Cultuur verschil tegen wat je mischien niet direkt verwacht maar dat er wel is en als je in Thailand geweest bent of gewoond hebt dan weet je ook hoe die mensen leven.
En dan kan ze wel super knap zijn aan de Buitenkant maar dat is dan ook alleen het uiterlijk.
Werk om te leven leef niet om te werken.
-
- Volwaardig lid
En het is maar de vraag of cultuurverschil in ale gevallen benoemd kan worden. Gevoelsmatig weet je, of in elk geval zou je kunnen weten, dat er verschillen zijn en dat heeft meet heel veel verschillende aspecten te maken.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Standaard Lid
Wouter_Udon schreef:En het is maar de vraag of cultuurverschil in ale gevallen benoemd kan worden. Gevoelsmatig weet je, of in elk geval zou je kunnen weten, dat er verschillen zijn en dat heeft meet heel veel verschillende aspecten te maken.
Correct en zijn het cultuurverschillen of gewoon het verschil in normen en waarden. Ben nu 2 jaar samen en het vergt van beide kanten aanpassingen maar waar een wil is is een weg. Zonder er beide aan te werken wordt het nooit wat, niet in Nederland en niet in Thailand.
Maar heb je het inderdaad goed in de gaten dan wil je niet meer terug naar een Europese dame.
Nou ja ik dan
Tja.... het is genoeg geweest.
-
- Volwaardig lid
De meeste Thaise vrouwen in NL zal je in Amsterdam vinden, Hier heb je ook een aantal Thaise bars zitten.
1 van die bars zul je geen vrouwen en geen mannen aantreffen maar iets wat daar tussenin hangt! Of daar nog iets tussen hangt kan ik je niet vertellen
Dan kom je op die Thaise feestjes hier altijd wel leuke vrouwen tegen, voordeel van de Thaise vrouwen hier is dat ze een beetje weten hoe het er hier aan toe gaat. Dit kan ook een nadeel zijn, want je kan ze niet alles wijs maken
Welke vrouw aantrekkelijker/leuker/beter is kan ik je niet vertellen denk dat dit van de persoon afhangt. 1 ding het blijft een Thaise met een hele lange gebruiksaanwijzing die je nooit zal begrijpen!
1 van die bars zul je geen vrouwen en geen mannen aantreffen maar iets wat daar tussenin hangt! Of daar nog iets tussen hangt kan ik je niet vertellen
Dan kom je op die Thaise feestjes hier altijd wel leuke vrouwen tegen, voordeel van de Thaise vrouwen hier is dat ze een beetje weten hoe het er hier aan toe gaat. Dit kan ook een nadeel zijn, want je kan ze niet alles wijs maken
Welke vrouw aantrekkelijker/leuker/beter is kan ik je niet vertellen denk dat dit van de persoon afhangt. 1 ding het blijft een Thaise met een hele lange gebruiksaanwijzing die je nooit zal begrijpen!
-
- Volwaardig lid
geld de gebruiksaanwijzing niet voor alle vrouwen??
of mannen
of mannen
- RuudThai
- Expat
Weet je wat een Thai doet als hij iets uitpakt met een gebruiksaanwijzing erbij?yandre schreef:geld de gebruiksaanwijzing niet voor alle vrouwen??
of mannen
Die gooit hij ongelezen weg met de verpakking!