perry schreef:Pardon?
Nee, als je iemand (Nederlandse vrouwen, en moslims ) een hoer noemt, voel ik me niet aangesproken, en wie heeft het hier over hoeren?
JIJ
Moslimuitschot?
Je stijl van reageren is denigrerend, en kwetsend, en gaat voorbij elke forum etiquette.
Ik heb het niet over Nederlandse vrouwen je moet beter lezen!!!
Nou ik zeg het recht voor zijn Raap wat zijn het volgens jou dan gezelsschaps dames ik heb niks tegen betaalde sex dat moet iedereen zelf weten maar julie moeten ophouden als iemand heeft leren kennen via internet dat het wel slecht zal aflopen of dat ze er meer als 1 heeft daar komt die jongen zelf wel achter.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat de meeste Thaise dames die in Nederland en Belgie wonen uit de bar komen ik zeg ook niet allemaal en ik ben geen racist en ik ben geen draaikont ik zeg alleen wat hier op dit Forum iedereen al weet en als je niet tegen kritiek kunt dan schrijf aub niks meer want iedere keer als jou het niet aan staat dan roep je de Moderator er bij net als een klein kind.
En als iemand geld geeft voor zijn vrouw of vriendin of haar onderhoudt dat wil nog niet direct zeggen dat zij ook een hoer is dat is in Gewoon Nederlands Huisvrouw en daar is niks mis mee toch!![/quote]
Perry,
Met betaalde liefde, en onbetaalde liefde is niks mis, ik had niet begrepen dat je op Thaise dames doelde, maar mijns inziens is daar ook niets mis mee, het maakt inderdaad helemaal niet uit waar de desbetreffende meid vandaan komt, als ze gelukkig is met haar lover, dan is dat klaar toch?
Voor de rest denk ik slechts dat je voorzichtig moet zijn met bepaalde opmerkingen op een openbaar forum, dus in de trand van uitschot uit moslim landen e.d. (en het maakt niet uit hoeveel mensen het dan met je eens zullen zijn

Internet liefde?
Ik weet er alles van, ik ben al 6 jaar dolgelukkig met een geweldige kerel die ik via het net heb leren kennen, tsja, gewoon in mijn eigen stad, maar wel uit een heel andere "scene", en als we niet gewoon met een kletspraatje via het net waren begonnen, hadden we elkaar nooit leren kennen.
Er komen dagelijks hordes mensen samen via dit medium, die heel erg gelukkig met elkaar zijn, maar omdat het juist zo toegankelijk is (zeg nou zelf, je praat toch heel makkelijk via een toetsenbord?) kan het ook soms wat tricky zijn, een vriendin van mij heeft zo een hele nare ervaring met een kerel opgedaan (ja ook gewoon hier in de buurt).
Voor wat betreft Jomel: ik had het idee dat hij nog niet zo oud was, en dat maakte wat bezorgde moeder gevoelens in me los

Hij zal op zijn minst een geweldige tijd in een machtig land hebben, wellicht met een gouden randje omdat daar ook nog de liefde van zijn leven rondloopt,