Maak er in Nong Khai aan de Mekong,een gezellige dag van.

Begint weer te komen, maar nog redelijk zicht. Zal erger worden.erik-kuijpers schreef:Erg attent, Printen Kees, dankjewel. Maar ik ben nog niet in Thailand, mijn gezin moet even wachten, eerst de gevolgen van het ongeval wegwerken en dat lukt aardig, volgende week beginnen we aan het oedeem en daarna komt het rapport van de patholoog. Ik moet dus nog even wachten met boeken. Maar verder gaat het crescendo.
Hoe is het in Hang Dong? Ik lees op Tblog dat men daar velden aan het afbranden is en dat er smog hangt?
Dankjewel Brake0345 Marcel. Maar ik ben hier al enige tijd hoor!brake0345 schreef:Nou nou, als een duveltje uit een doosje![]()
Welkom terug heren! En gefeliciteerd erik-kuijpers.
Zal ik een mondkapje op de post leggen?printen44 schreef:Begint weer te komen, maar nog redelijk zicht. Zal erger worden.
erik-kuijpers schreef:Zal ik een mondkapje op de post leggen?printen44 schreef:Begint weer te komen, maar nog redelijk zicht. Zal erger worden.
godzilla schreef: Ze vertelde me dat haar dochtertje deze zondag verjaarde, en heb haar toen in een goede bui (ben ik meestal)een 'tipje gegeven' voor de verjaardag van haar kleine. En de tranen stonden bijna in haar ogen, had ze nooit verwacht, maar ach, veel was het niet, als ik mensen onverwacht blij kan maken, voel ik me goed, meer moet dat niet zijn.
Ja, dat lijkt er zeker opjomel17 schreef: Ik geloof dat deze Belg WEL een aanwinst is voor ons forum ....
Joep, het is al een paar weken erg rustig. Pruimentijd denk ik. Straks komt de kerstman en kunnen we gaan kibbelen of die lieve hertjes wel zijn slee moeten trekken...