Wat is jullie favoriete Thaise restaurant in Bangkok?
Moderator: Loempia
- serpay
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
tja , in die wijk misschien wel eens maar in de ' sphinx ' waar ik het dus over had lijkt me dat niet waarschijnlijk . allez , zelf tenminste nooit ervaren daarManuel schreef:soi 4 is een van de uitgaanscentra in deze wijk met vele bars, restaurants and clubs. Dus nogal een kans om een dronken Thai of farang tegen te komen... (Beste club in Silom soi 4 is voor mij is 'Tapas'.)

sommigen ( vooral thais ) zeggen ook dat het eten er duur is , maar ik heb de prijs graag over voor een speciale gelegenheid , en de entourage is prachtig , alles proper en het personeel leuk en de service losser dan in de hotel resto's of de lemon grass bijvoorbeeld . de laatste keer ben ik bij de sphinx op oudejaarsavond na een drink op het terras met vrienden blijven hangen want je hoefde er die avond niet te reserveren ( kon zelfs niet geloof ik ) en massa-bijeenkomsten in grote hotels etc. zijn aan mij nu een keer niet besteed en ik zie me persoonlijk op oudjaarsavond ook niet bij een foodstall eten , alhoewel daar natuurlijk ook niks mis mee is , ieder zijn ding

live and let live !