Wat er in Nederland betaald moet worden is leuk om te vermelden maar totaal niet van belang.
Vergelijk voor het waarom raak kant nog wal met de organisatie en structuur achter deze voorzieningen in Nederland of Thailand.
Was pas na 6 jaar eens even in Nederland bij mijn oude vader op bezoek die mij bij de vraag of ik de vuiniszak even weg wilde brengen een pas met pincode meegaf had ik nodig om de ondergrondse opslagruimte te openen.
Thailand betaal ik ook in deze periode tussen de 1000 en de 1500 Baht.
Warme periode is dat het dubbele.
Twee Airco apparaten waarvan er een gewoon heel de nacht aanstaat.
Het stroomverbruik is het ding buiten die fan binnen is gelijk aan iedere andere fan minimaal dus.
Heb het eens uitlaten rekenen nog niet zo lang geleden door de man die ze geplaatst heeft.
Bij nachtelijk gebruik dus 6 tot 8 uur aan per dag 500 Bath verbruik per maand per unit.
De kosten die Els vermeldt zitten in het waterverbruik volgens mij.
20 Baht per kuub.
Vuilinsman 20 Baht per maand.
Koopje klopt organisatie erachter is ook drie keer niks.
De keren per jaar dat je geen water heb zijn niet om te tellen
Kosten om dat op te vangen voorraadtank pomp zijn tussen de 12 en de 20 duizend Bath als je er plek voor heb .
Koopje natuurlijk maar voor een Thai niet echt veelal.
Vuilnisbak is trouwens een oude vrachtwagen autoband.
Gaat netjes voor Thaise begrippen hoewel veel mensen in de gehuchten een fikkie veel normaler vinden eens per week.
Off Topic natuurlijk maar de flessen benzine zijn van dertig Baht naar twintig Baht gegaan bij een winkel de rest is heel boos dat er eerlijke mensen zijn.
De firma list en bedrog is hier nog ruim aanwezig.