nadelen wonen Thailand

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bartje

#16 Bericht door Bartje » maandag 24 april 2006, 10:31

Ok dan. Een aantal nadelen over Thailand die genoemd worden kan ik me wel in vinden! Maar niet iedereen heeft daar natuurlijk last van of krijgt daar mee te maken. En van sommige bovenstaande punten zie ik wel de humor van in, vb hurk wc en heen en weer rennen tussen bed en wc! Maar ik denk dat zoals Zonneke al zei er nog wel meer punten zijn op te noemen die nadelig zijn voor Thailand, moet ook wel bespreekbaar zijn. De vraag was over Thailand en niet over NL.

Groetjes

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11625
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#17 Bericht door jumbo » maandag 24 april 2006, 10:37

Bartje schreef:Ok dan. Een aantal nadelen over Thailand die genoemd worden kan ik me wel in vinden! Maar niet iedereen heeft daar natuurlijk last van of krijgt daar mee te maken. En van sommige bovenstaande punten zie ik wel de humor van in, vb hurk wc en heen en weer rennen tussen bed en wc! Maar ik denk dat zoals Zonneke al zei er nog wel meer punten zijn op te noemen die nadelig zijn voor Thailand, moet ook wel bespreekbaar zijn. De vraag was over Thailand en niet over NL.

Groetjes
All right, ik denk dat jij en zonneke gelijk hebben, er zijn nog veel meer nadelen (kleiner en groter) de hurkplee is natuurlijk iets wat je jezelf aandoet, de laatste keer dat ik er een gebruikt heb was in 2002 denk ik
ik zie daar de lol ook wl van in trouwens.
Mee eens dat de vraag over Thailand ging en niet over Nederland;
wat ik belanrijk vind is dat we niet gaan reageren op een anonieme schrijver juist omdat je aan de inhoud kunt zien dat hij alleen maar wil provoceren

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”