DigiD

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: DigiD

#76 Bericht door wpdl » vrijdag 03 juli 2026, 12:11

Ik vandaag na diverse pogingen zonder resultaat en een paar boze reacties hun kant uit ineens de mogelijkheid om een herstel code te krijgen voor activeren nieuwe app na die code een SMS bericht gesproken via telefoon nieuw wachtwoord aanmaken en persoonlijke cijfercode en ik kon inloggen.
Een keer test gedaan en alles werkt, paspoort scan is een jaar geldig volgend jaar weer iets wat ik nooit gedaan heb en ook nooit gevraagd.
Ben er blij mee hoop die onzin niet meer mee te maken.
Einde verhaal, hoop voor vele.

foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#77 Bericht door foppo » dinsdag 07 juli 2026, 04:44

Zonder dat er aan mijn kant iets is gewijzigd behalve de automatische update van mijn Oppo telefoon werkt DigiD nu weer als vanouds.

jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#78 Bericht door jodokus » dinsdag 07 juli 2026, 05:26

Ja inderdaad... ook hier weer zoals het was.
Toch wel...

Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#79 Bericht door Herbergier » dinsdag 07 juli 2026, 11:47

Ik kan sinds vrijdag 3 juli weer normaal inloggen, nadat ik de update heb geïnstalleerd.
Vandaag kreeg ik deze mail binnen van de servicedesk DigiD.

Eerder liet u ons weten dat u niet kon inloggen met de DigiD app. U kreeg de foutmelding ‘geen internetverbinding’.
Dit probleem is opgelost. Hiervoor moet u wel de laatste versie van de DigiD app op uw telefoon hebben. Update uw DigiD app naar versie 6.18.2 via de Play of App Store.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Krijgt u nog steeds de melding ‘geen internetverbinding’ in de DigiD app? Laat het ons dan weten door te reageren op deze e-mail.

Heeft u nog vragen?
Reageer dan op deze e-mail. Of bel met onze DigiD Helpdesk op 088 123 65 55. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 8:00 uur tot 22:00 uur. En op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur. Houd uw Burgerservicenummer (BSN) bij de hand. U heeft ook het meldingsnummer nodig. Deze kunt u vinden in het onderwerp van deze e-mail. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk DigiD
Alles van waarde is weerloos.

jumbo
Expat
Expat

#80 Bericht door jumbo » dinsdag 07 juli 2026, 13:56

ja, je apps up to date houden is noodzakelijk, upgrades kunnen vaak het vorige dataverkeer onmogelijk maken.
Je telefoon geeft normaliter aan dat er een upgrade gereed staat, altijd doen.
Je apps kan je instellen voor automatische updates onder, instelkingen, apps en effe zoeken en selecteren
Je kan ook je AI vragen om hoe en wat en waar....

Je browser update automatisch, merk je weinig van.
Overgaan naar windows 11 is aan te raden, raadpleeg je AI of je desktop/ laptop W11 aankan...
Hardware van na 2017 moet lukken met W11

Run af en toe ook diagnostics op je hardware en verricht simpele taken als defragmenteren elk half jaar.
Check je opstart programmas hoe minder hoe beter
Heeft niet veel te maken met Digid enzo maar houd de snelheid erin

Voor de techies.
Als je meerdere apparaten op je wifi router hebt lopen incl printers en smart home systemen of verouderde telefoons,
Creer dan 2 netwerken, 2.4 en 5.0 ghz en zet de voorkeuren/prioriteiten via QOS....je TV en smartphone op 5.0
De rest op 2.4....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”