Denk het niet Joep, kost meer tijd en geld en onnodig, ik heb tenslotte al de gevraagde documenten..Joep schreef: ↑zaterdag 17 februari 2024, 03:20 Jumbo, volgens mij was je beter ff naar het buitenland gegaan en teruggekomen op Non O en dan gewoon een nieuwe extension aangevraagd.
Misschien is BKK wat makelijker, maar ik heb gewoon een briefje van dochterlief (met copy Tabien baan en ID) dat ik bij haar verblijf.
Jouw situatie is totaal anders als mijn situatie..... doordat ik van NonO op inkomen in Thailand via Immigratie op de Industrial Estate naar Non O op basis van banktegoed
bij immigratie in de Amphur waar we wonen, in dit geval Cha am.
12 Jaar Ayutthaya achter de rug waar de 1e keer ook wat meer werd gevraagd als de daaropvolgende 11 keren en altijd vlekkeloos verliep
Het toont aan dat er geen communicatie is tussen de verschillende immigratie afdelingen en kantoren ondanks dat ze allemaal achter een PC zitten...
Iig moet de verlenging in Bangkok, dus centraal, worden goedgekeurd en dat gaat met de hele stapel papieren, scannen kent men ook nog niet denk ik.
Het lijkt dus dat er geen centrale dossier registratie is, vandaar wellicht dat het moeilijk voor immi is om zaken zoals overstay te registreren.