Ze bezuinigen zo natuurlijk wel op het water want als je erna je handen hebt gewassen spoelt dat water ook de urinoir schoon, dus daar is toch over nagedacht. TiT

Moderator: Loempia
Ik ben ook maar 1,70 m en de wasbak hangt op normale wasbakhoogte van ongeveer 90 cm, dit is in een uitgaanscentrum van Buriram waar veel jeugdigen komen en daar steek ik echt niet meer bovenuit, 30 jaar geleden nog wel maar in deze eeuw wordt ook in Thailand de jeugd steeds groter.
Ik ben van mei 1946 en bij mij is het verschil met 50 jaar geleden hooguit 2 cm, van die slijtage waar jij over praat merk ik nog steeds heel weinig, ik voel mij nog redelijk gezond, ik heb nog nooit van mijn leven een sigaretje gerookt en alcohol (alleen bier) dronk ik hooguit 2x per week, dat terwijl ik toch ruim 30 jaar de Herbergier van een kroeg ben geweest, maar ik ging tot 12 jaar geleden wel 2x per jaar als single zijnde een paar weken op vakantie naar Thailand of de Filipijnen en dan was het wel elke avond drinken tot het gaatje.erik-kuijpers schreef: ↑maandag 11 december 2023, 12:10 En jij wordt kleiner, Herbergier. Ik ben 5 cm kwijt door slijtage aan de tussenwervelschijven, heupkommen en gewrichten. Zakte van 183 naar 178.