Hotel in Nong Khay
Moderator: Loempia
-
- Expat
- Ronny010
- Zeer veel ervaring
- wpdl
- Volwaardig lid
Re: Hotel in Nong Khay
55555 Met zachte bedden, Ronny, dat zetten ze er niet bij.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
In Nongkhai beveel ik Mut Mee aan en niet voor de bedden, die ken ik niet, maar voor de sfeer en de unieke ligging. Een eigen bungalowtje kan je daar ook boeken. Julian Wright (Brit) is beheerder en dat al 30 jaar denk ik.
De door Ronny gegeven site geeft een hotel in een ongure wijk maar die heeft Nongkhai niet. White Inn heb ik goeie recensies van gelezen, en mijn broer slaapt liefst in dat Park hotel nabij het station. Wil je luxe zoek dan naar Nongkhai Grand aan de ringbaan al is dat de 'grand old lady'. Maar er zijn ook wat nieuwere grote hotels op die site.
De door Ronny gegeven site geeft een hotel in een ongure wijk maar die heeft Nongkhai niet. White Inn heb ik goeie recensies van gelezen, en mijn broer slaapt liefst in dat Park hotel nabij het station. Wil je luxe zoek dan naar Nongkhai Grand aan de ringbaan al is dat de 'grand old lady'. Maar er zijn ook wat nieuwere grote hotels op die site.
-
- Expat
het is het Assawann hotel geworden,
Goede bedden
Badkamer klein maar goed en schoon.
Inrichting kamers beetje oud, hout vaak wat beschadigt en weinig stopcontacten voor al die opladers die je tegenwoordig mee moet nemen.
Ontbijt buffet is Prima.
Goede bedden
Badkamer klein maar goed en schoon.
Inrichting kamers beetje oud, hout vaak wat beschadigt en weinig stopcontacten voor al die opladers die je tegenwoordig mee moet nemen.
Ontbijt buffet is Prima.
หลงรัก
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Dat hotel zal er een jaar of tien staan. Vlakbij de twee grote shoppingcentra van Nongkhai en bijna hartje stad. Goeie keus.
-
- Expat
-
- Expat
Aanvulling, Wij waren om 9.30 uit Khon Kaen vertrokken omdat Google Maps aangaf dat het ruim 3 uur rijden was.
Kwamen echter om 12 uur aan bij het hotel konden zonder problemen direct inchecken, ik met mijn roze Thaise id,.
Toen ik via mijn vrouw vroeg of we in het restaurant konden lunchen werden we netjes verwezen naar de foodcourt van Lotus op 5 minuten loopafstand.
Heenweg ben ik door Udon heen gereden weg 2 volgen kan je beter niet doen, vlak voor Udon zie je een bord Nong Khay rechts af weg nummer 236 (?) ...
Door Udon veel verkeerslichten en onduidelijke rotondes.
Mijn vrouw zei nee... volg weg nummer 2...
Terug ben ik via die omleiding gereden om Udon te vermijden , veel vlotter.
Kwamen echter om 12 uur aan bij het hotel konden zonder problemen direct inchecken, ik met mijn roze Thaise id,.
Toen ik via mijn vrouw vroeg of we in het restaurant konden lunchen werden we netjes verwezen naar de foodcourt van Lotus op 5 minuten loopafstand.
Heenweg ben ik door Udon heen gereden weg 2 volgen kan je beter niet doen, vlak voor Udon zie je een bord Nong Khay rechts af weg nummer 236 (?) ...
Door Udon veel verkeerslichten en onduidelijke rotondes.
Mijn vrouw zei nee... volg weg nummer 2...
Terug ben ik via die omleiding gereden om Udon te vermijden , veel vlotter.
หลงรัก
-
- Volwaardig lid
Ik kan Mud Mee zoals door Erik aangegeven aanraden, Erg sfeervol, en niet duur. Op aanraden van Erik ben ik er een antal keren geweest. Zou ik naar Nong Khai gaan, dan zou ik zeker in Mud Mee verblijven.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Jos Jomel, de snelste weg is om Udon Thani heen. Vanaf Khon Kaen is rechtsaf dan de kortste optie maar linksom kan ook, dat voert je langs de luchthaven. Door Udon heen kan ook maar dan moet je de weg kennen.
-
- Expat
Ja Erik dat heb ik gemerkt, ik zag voor Udon een bord NK rechtsaf maar mijn vrouw zei dat ik rechtdoor moest.... rotondes met onduidelijke richting... en veel verkeerslichten.
Op de terugweg lag ze te slapen en ben ik lekker buitenom gegaan ..
Op de terugweg lag ze te slapen en ben ik lekker buitenom gegaan ..
หลงรัก