Tja, ik gebruik die formulieren 'uit het bakje' eigenlijk nooit. Vul alle formulieren al thuis in. Mijn 90 dagen melding loopt niet parallel met de datum jaarverlenging dus elke keer moet ik een week of 3 voor de jaarverlenging nog een 90 dagen melding doen. Ik zorg er dan voor dat ik alles al ingevuld heb voor de jaarverlenging, laat dat zien en vraag dan of er nog nieuwe formulieren zijn. 1 keer gehad en het gewijzigde formulier op mijn gemakkie thuis weer ingevuld.
Ik wil liever niet in de hitte die dingen invullen.
Ook dat is nog zoiets; ik heb de formulieren al 6 jaar op rij 'digitaal in de pdf' ingevuld en worden tot nu toe altijd geaccepteerd. Toch hoor ik van sommige kennissen dat ze dit handmatig moeten invullen bij imm. Korat.
Tja, ondanks dat het imm. Korat een van de betere kantoren is, jammer dat men zoiets als 'TM47 niet meer nodig' niet aangeeft. Maar idd, voordat ik vorig jaar naar NL ging, vroeg ik 'moet ik na terugkomst het TM47 formulier weer WEL een keer afgeven ?' zei men jazeker
. Nee dus. Ach ja.
wpdl schreef: ↑zaterdag 28 oktober 2023, 02:06
Nou jij gaat wel heel extreme data noemen pjotter.
Zes jaar.
Zag altijd vele TM47 liggen in de doos of het ontvangbakje.
Immigratie heeft voor zover ik weet nooit deze mededeling gegeven, net als in zes jaar tijd nooit de kreet 'niet meer nodig' op de digitale snelweg waar genomen of van buitenlanders vernomen.
Had een vrachtwagen A4 tjes gescheeld.
Maar goed ik ben er blij mee, zelfs zes jaar te laat schijnbaar.