En houden ze je uitkering even in bewaring als er geen bruikbaar banknummer in je gegevens te vinden is Jumbo.
En storten die zogauw dat wel bekend is.
Maar zoals al gezegd de soep wordt minder heet gegeten als men vertelt.
Mogelijkheden ten over, maar het blijft je eigen probleem.
Betaling via Wise
Moderator: Loempia
- wpdl
- Volwaardig lid
- Kees
- Volwaardig lid
Re: Betaling via Wise
Dat klopt, ik had mijn Thaise bankrekening aan het SVB doorgegeven, nadat ik mijn rekening bij de Nederlandse bank had opgezegt. Echter was deze aldaar niet goed doorgekomen. Na opnieuw het Thaise nummer te hebben doorgegeven, kreeg ik de niet uitgekeerde maand alsnog de maand erop, dus een dubbele uitkering.En houden ze je uitkering even in bewaring als er geen bruikbaar banknummer in je gegevens te vinden is Jumbo.
En storten die zogauw dat wel bekend is.
Niet klagen, maar dragen.
- wpdl
- Volwaardig lid
Re: Betaling via Wise
Hallo Kees,
Ik moet even een beetje op dun ijs gaan lopen, maar dacht dat men tot een jaar, na het invullen van correcte informatie, gewoon achterstallige uitkering betaald bij SVB.
Daarna betaalt men ook uit maar dan zal de controle op een hoger en ander info komen.
Er staat nogal wat uit heb ik wel eens gelezen.
Er zijn natuurlijk ook diverse mogelijkheden die men kan opzoeken op die site.
Termijn betalingen [maand-kwartaal of jaar]
Machtigingen.
Uitbetalen kan in megaveel landen, maar niet altijd 'gratis' en terecht lijk mij.
Precieze info is uiteraard bij hun te vinden.
Ik moet even een beetje op dun ijs gaan lopen, maar dacht dat men tot een jaar, na het invullen van correcte informatie, gewoon achterstallige uitkering betaald bij SVB.
Daarna betaalt men ook uit maar dan zal de controle op een hoger en ander info komen.
Er staat nogal wat uit heb ik wel eens gelezen.
Er zijn natuurlijk ook diverse mogelijkheden die men kan opzoeken op die site.
Termijn betalingen [maand-kwartaal of jaar]
Machtigingen.
Uitbetalen kan in megaveel landen, maar niet altijd 'gratis' en terecht lijk mij.
Precieze info is uiteraard bij hun te vinden.