WRLife

Alles over verzekeren in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jomel17
Expat
Expat

WRLife

#1 Bericht door jomel17 » vrijdag 19 augustus 2022, 03:52

Ik las op TBi ets over deze club, je kunt hier per maand betalen wat mij goed uitkomt.
Iemand ervaring met deze maatschappij?
หลงรัก

johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: WRLife

#2 Bericht door johnny013 » vrijdag 19 augustus 2022, 04:23

Ik ben via AA insurance van Wim Fokkema in maart van dit jaar overgestapt van April Insurance naar WR life. Inderdaad maandbetaling... het wordt automatisch op de eerste dag van de maand bij mij afgeschreven,
Het is zoals het is...

wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door wpdl » vrijdag 19 augustus 2022, 05:58

Ik heb de URL al een tijdje opgeslagen, waarschijnlijk ook vanaf TB.
Leuk die maandafschrijving.
Wat ik belangrijker vind, is wie er garant staat voor die club aangezien ze wel heel erg makkelijk zijn met hun 1 tot en met 12 mededelingen.
Loop nu nog onder een contract, dacht nog een jaar of twee drie bij AIA.
Als ik eerlijk moet zijn klinkt het te mooi om waar te zijn of je betaald een premie die er niet om liegt.
Ga de URL eens door spitten.

pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door pjotter » vrijdag 19 augustus 2022, 11:19

Yep, ook ik heb deze bij AA insurance via Wim Fokkema gepakt. Wim zei eerlijk dat zij nog weinig ervaring hadden met deze club. Kantoor zit in UK dacht ik.

Ik zat al langer na te denken over een ziektekosten verzekering en toen ik maanden geleden besloten had om na bijna 5 jaar toch eens naar NL te gaan, moest ik iets. (Was nog in de Thai pass tijd). Omdat ik niets had, wilde ik / moest ik, toch ook een verzekering hebben die me in NL dekte. Ik las dat ik automatisch 1 maand verzekerd was per jaar in het buitenland en zelfs 3 maanden in het land van mijn paspoort. De voorwaarden lijken mij oké. Totale dekking $600.000 heb ik gekozen 🤷‍♂️. Ik betaal per kwartaal 16,600฿ (Ben 66). Contacten bij aanvraag liepen super snel. Heb alleen inpatient trouwens.

April had mij afgewezen omdat ik 2 maanden voor de aanvraag, Covid (Geen symptomen) had gehad. Vond dit toch vreemd en ook toch wat onbetrouwbaar, maar goed.

Tja, het mooiste is als ik ze voorlopig 10 jaar niet nodig heb, ha ha. Is bijna altijd met verzekeringen alhoewel zo'n ziektekosten verzekering wel belangrijk is natuurlijk. Betrouwbaar en niet AL te moeilijk bij een claim is wel belangrijk. We gaan het zien/horen de komende jaren. 🤞🤞🤞

Plaats reactie

Terug naar “Verzekeren in Thailand”