Anders met een kraanwagen huis lichten en op betonnen poeren van 1 meter hoog terugplaatsen

Nog niet eens zo voor te lachen.De Beweerder schreef:Je moet ook wel een waterdichte put maken zodat bij te hoog water het in de put overloopt, die je vervolgens kan leegpompen.
Anders met een kraanwagen huis lichten en op betonnen poeren van 1 meter hoog terugplaatsen
Sherawood ken ik niet, heb wel gezien dan ze hier in mobaan van die betonnen dunnen platen gebruiken, en die dan verven, ziet er inderdaad beter uit.De Beweerder schreef:Onderste deel (1 meter hoogte) bekleden met sherawood,
probleem verborgen staat netjes en je slaapt weer prima (een zorg minder)
Ziet er goed uit, en blijkbaar hier ook verdelers, kzal eens gaan kijken.De Beweerder schreef:http://www.shera.com/en/trader/products ... ies/30110/
Bij mijn ventilator was het anker (de spoel) doorgebrand, een nieuwe gehaald, die zijn hier gewoon te koop in die overvolle elektriciteit winkels, erin gezet en hij gaf weer genoeg wind, ik was voor 200 baht klaar.godzilla schreef:Harghh, gisteren deed mijn buitenventilator het niet meer...
deju, weer werk.
Van de muur af gehaald en open gedraaid, ik had snel door wat er scheelde,een hagedisje was in de behuizing(binnenkant) gekropen, en heeft zo voor een kortsluiting gezorgd, hij zag niet bleek maar zwart.....
Gelukkig was de zekering gesprongen, printplaat opgekuist, nieuwe zekering erin, en alles terug ok.
Maar ik heb het eigenlijk al dikwijls meegemaakt, niemand denkt eraan, oei dat werkt niet meer, nieuw kopen dus.
Niet waar.
Ik wil altijd weten wat er stuk is, en waarom, is nu eenmaal altijd een gewoonte op mijn werk geweest.
Kijk dus of je ergens aan de buitenkant een zekering ziet die makkelijk te vervangen is.
Soms zitten ze binnenkant en is het iets meer werk.
Koop als vervanging steeds min 2 van dezelfde sterkte (ampere)
Want het volgende moet je ook bedenken, waarom is die zekering stuk gegaan?
Meestal zie je het als je heel nauw kijkt, is er iets verbrand?
Zoals een beestje in mijn geval.
Je kan natuurlijk altijd het e-mail adres of telefoon nummer geven van iemand die je echt niet moet hebben...
Ik denk dat dit bedoelt was voor een ander topic?wpdelange schreef:Needat begrijp ik.
Je kan natuurlijk altijd het e-mail adres of telefoon nummer geven van iemand die je echt niet moet hebben...
En bovendien de garantie hier deugt voor niks, enfin, nog nooit 1 goede ervaring mee gehad.
Lokale dakdekker lijk mij informeer eens bij die aannemer die het huis/dak gebouwd heeft wanneer die het komt afmaken.Nu ben ik nog altijd op zoek naar een aannemer die deze roofvents kan plaatsen: