Ik stoor me al mateloos aan die figuren die onmiddellijk na de landing zo nodig moeten bellen....

of ga ik niet mee met de tijd???
Moderator: Loempia
hahahahaa, bedankt voor de terechtwijzing??....elst99 schreef:Wij hebben in de business van quatar in de 380 al WiFi gehad het is ideaal je kunt werken, afspraken maken, je eigen films en je boeken lezen, je kan er in slapen, en in de bar evt. Bellen.
We hadden 3 uur met de tussenlanding en je pakt een douche en in de lounge een heerlijke warme maaltijd.
Ach wie doet je wat!
Je kunt het toch niet meer wegdenken, WiFi is er niet alleen om te bellen!
Bij Emirates in de economy kun je tegen betaling internetten onder de trap, dus aparte ruimte. Dit is voor zakenlui op de lange vluchten ideaal.
Zegt deze ouwe tang van 73!
En dat heet nou 'managen' of 'delegeren' Vrouw Elst... een beetje multinational kan echt wel zonder de beslissingsbevoegheid van een CEO of andere 'C'.elst99 schreef:Dat is ook niet zo Heer Jumbo, je zit soms met 7 of 8 uur tijdverschil.
En beslissingen nemen of prijzen doorgeven kan soms grote orders bepalen, dat zou jij toch als CEO moeten weten
Ja, je gaat niet mee met de tijd. En ja, je hebt groot gelijk. Maar dat is nu eenmaal de moderne tijd.jumbo schreef:Las net in de krant dat men overweegt bij Lufthansa (1 over de brug en meer zullen dan volgen) dat men internet beschikbaar wil maken in het vliegtuig. Alsjeblieft zeg, 250 of meer kakelende figuren in een vliegtuig, het moet niet gekker worden![]()
Ik stoor me al mateloos aan die figuren die onmiddellijk na de landing zo nodig moeten bellen....ondanks verzoeken om te wachten tot het vliegtuig is geparkeerd...
of ga ik niet mee met de tijd???