Respect ? Normen en waarden ?
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Respect ? Normen en waarden ?
Over Belgisch bier gesproken ruim verkrijgbaar in CM. Kriek, Kasteel, Karmeliet, Stella, Hoegaarden, Duvel enz..... Verscheidene etablishementen serveren dit w.o. Guesthouses en kroegen vb The Number One bar, Liams Suan Dok Mai.....
-
- Standaard Lid
Wow, Bart dat is een mooie selectie. Dan is het toch wel beter te begrijpen dat sommige mensen tot alcoholist vervallen. Het wordt steeds leuker hier in dit stadje. Kun je me ook een adres doorgeven waar ik dat lekkers kan nuttigen?Bart schreef:Over Belgisch bier gesproken ruim verkrijgbaar in CM. Kriek, Kasteel, Karmeliet, Stella, Hoegaarden, Duvel enz..... Verscheidene etablishementen serveren dit w.o. Guesthouses en kroegen vb The Number One bar, Liams Suan Dok Mai.....
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.
- joepattaya
- Expat
In de tussentijd zijn er ook nog Banglamung TV en Thipmannee Cable bijgekomen, dus dat zijn al 3 aanbieders in Pattaya.prajak schreef:Borowolf, in TH is BVN alleen op de kabel in Phatthaya, de Sopon of Sophon kabel. Buiten die regio moet je een schotel hebben en die richten op Thaicom 5. En als je een LNB neemt, de "ontvangstkop", met twee uitgangen dan kun jij NL kijken en jouw partner Thai als je twee receivers neemt. Zeg een 8 k baht maximaal voor een 1,8 m doorsnee gaatjesdisk.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook Belgische Biertjes te koop in PTT.
Laatst gewijzigd door joepattaya op maandag 07 februari 2011, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- Standaard Lid
@Joe
hm,wat is PTT? Ik ken het hier (Chiang Mai) alleen als benzinestations.
En wat is klein Vlaanderen voor iets?
hm,wat is PTT? Ik ken het hier (Chiang Mai) alleen als benzinestations.
En wat is klein Vlaanderen voor iets?
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.
-
- Volwaardig lid
Borowolf schreef:@Joe
hm,wat is PTT?Pattaya? Ik ken het hier (Chiang Mai) alleen als benzinestations.
En wat is klein Vlaanderen voor iets?Bar?
GETROUWD OP 24-08-2011
-
- Volwaardig lid
De number one bar/bistro zit in een kleine soi van Lohkroy rd, google ff voor de website...
Liam suan dok mai is een guesthouse in Fahaam....google ook ff voor de website....
In de oude stad zitten nog meer bar/eethuisjes met deze bieren....nr1 is volgens mij ook importeur van het bier!
Ik hoor het nog wel.....wel erg lekker op zn tijd!
Liam suan dok mai is een guesthouse in Fahaam....google ook ff voor de website....
In de oude stad zitten nog meer bar/eethuisjes met deze bieren....nr1 is volgens mij ook importeur van het bier!
Ik hoor het nog wel.....wel erg lekker op zn tijd!
- eltoro53
- Zeer veel ervaring
Wie weet waar ik "Jager Meister" kan kopen hier in Thailand?
- De Beweerder
- Expat
tegen over klang plaza in Korat zit een dranken handel die verkoopt het.
proost
proost

A millionaire in free time, can not save time only use 

-
- Erelid
In Hua Hin en Cha-ameltoro53 schreef:Wie weet waar ik "Jager Meister" kan kopen hier in Thailand?

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- jumbo
- Expat
Bangkok in elk zichzelf respecterende supermarkt... en uiteraard barren...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Edje
- Expat
In de kelder van het nieuwe shopping centre in KK(naam even kwijt) is een supermarkt, ik meen Tops, met een zeer grootte drank afdeling.eltoro53 schreef:Wie weet waar ik "Jager Meister" kan kopen hier in Thailand?
Verder vele westerse producten ala Carrefour en Friendship in PTY.
Groetjes; Edje
- eltoro53
- Zeer veel ervaring
Bedankt allemaal, bij die Tops heb ik al eens gekeken Edje maar het niet gevonden. En waar in Hua Hin Mart?
Gr Henk.
Gr Henk.
-
- Volwaardig lid
In Udon in de grote drankenhandel op de Thanon Phosri hoek Thanon Sisattha. Ze hebben daar ook de veel goedkopere Duitse kruidenbitter. En Underberg ! Voor de maag als je eens te zwaar hebt getafeld.......
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Met immer stijgende verbazing volg ik dit draadje.
En ik constateer dat er met grote graagte wordt geschreven over Belgisch bier en Duitse kruidenbitters.
Mij stuit dat zeer tegen zowel de linker- als de rechterborst.
Het hevigste gestuiter deed zich al enkele dagen eerder voor.
Mijn tot dan toe roomwitte borstjes cup A vertoonden hevige sporen van bloeduitstortingen.
Zij kleurden eerst vrij rosérood, wat vervolgens over ging in een diep bordeauxrood.
Thans is de kleur verworden tot een soort blue curacao.
Diep blauw dus, als ware ik van de allerhoogste adel.
En het is die kleur die mij hindert, net als het grootste deel van de inhoud van dit draadje.
Ik ben namelijk van de blauwe knoop.
En ik kan het bewijzen, want ik heb zelfs een vest met daaraan een blauwe knoop.
En in de zomer tieren de blauwe knopen welig in mijn tuin.
En daarom wil ik hier mijn afgrijzen melden.
Mijn afgrijzen over het feit dat notoire innemers dit draadje -over respect en normen en waarden- totaal door alcoholdampen ongenietbaar hebben gemaakt.
Het zoveelste bewijs dat er werkelijk niet één onderwerp is op dit forum dat niet totaal ontaardt.
Heren toch...
Proost!
En ik constateer dat er met grote graagte wordt geschreven over Belgisch bier en Duitse kruidenbitters.
Mij stuit dat zeer tegen zowel de linker- als de rechterborst.
Het hevigste gestuiter deed zich al enkele dagen eerder voor.
Mijn tot dan toe roomwitte borstjes cup A vertoonden hevige sporen van bloeduitstortingen.
Zij kleurden eerst vrij rosérood, wat vervolgens over ging in een diep bordeauxrood.
Thans is de kleur verworden tot een soort blue curacao.
Diep blauw dus, als ware ik van de allerhoogste adel.
En het is die kleur die mij hindert, net als het grootste deel van de inhoud van dit draadje.
Ik ben namelijk van de blauwe knoop.
En ik kan het bewijzen, want ik heb zelfs een vest met daaraan een blauwe knoop.
En in de zomer tieren de blauwe knopen welig in mijn tuin.
En daarom wil ik hier mijn afgrijzen melden.
Mijn afgrijzen over het feit dat notoire innemers dit draadje -over respect en normen en waarden- totaal door alcoholdampen ongenietbaar hebben gemaakt.
Het zoveelste bewijs dat er werkelijk niet één onderwerp is op dit forum dat niet totaal ontaardt.
Heren toch...
Proost!
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Alle respect, heer Gardensafari ! En ge hebt een "volger" in de heer Greenthaiway die zich ook onthoudt van geestrijke versnaperingen. En ge bent lid van de blauwe knoop !
Toch snap ik iets niet aan die blauwe knoop. "Blauw" wordt toch vaak gebruikt om mensen aan te duiden die zich te diep in het glaasje hebben laten leiden ! "Blauw van de rook" is ook een dergelijk begrip, net als, vroeger, de "blauwe kamer' in een ziekenhuis waar mensen werden verpleegd die leden aan huidaandoeningen en lakens in de kleur blauw hadden vanwege de helende zalven maar die zich er, in het ziekenhuis met toestemming nota bene, blauw rookten.
Ik vind "blauwe knoop" dus een dubbele betekenis hebben. En zie uw uitleg met blauwe belangstelling tegemoet.
Toch snap ik iets niet aan die blauwe knoop. "Blauw" wordt toch vaak gebruikt om mensen aan te duiden die zich te diep in het glaasje hebben laten leiden ! "Blauw van de rook" is ook een dergelijk begrip, net als, vroeger, de "blauwe kamer' in een ziekenhuis waar mensen werden verpleegd die leden aan huidaandoeningen en lakens in de kleur blauw hadden vanwege de helende zalven maar die zich er, in het ziekenhuis met toestemming nota bene, blauw rookten.
Ik vind "blauwe knoop" dus een dubbele betekenis hebben. En zie uw uitleg met blauwe belangstelling tegemoet.