Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Khemkhaeng
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: dinsdag 03 maart 2009, 15:42

Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#1 Bericht door Khemkhaeng » dinsdag 06 april 2010, 20:52

Hallo iedereen,

Zijn er hier mensen die ervaringen willen delen met een ooglaserbehandeling in Thailand.
Is dit bevallen? Hoelang heeft het geduurt. Van eerste afspraak tot laatste? Waar heeft het plaatsgevonden in een ziekenhuis of kliniek?
En natuurlijk de prijs?

Alvast bedankt!

Afbeelding

RINUS
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 49
Lid geworden op: woensdag 18 februari 2009, 12:07
Locatie: Belgie

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#2 Bericht door RINUS » woensdag 07 april 2010, 13:28

Khemkhaeng schreef:Hallo iedereen,

Zijn er hier mensen die ervaringen willen delen met een ooglaserbehandeling in Thailand.
Is dit bevallen? Hoelang heeft het geduurt. Van eerste afspraak tot laatste? Waar heeft het plaatsgevonden in een ziekenhuis of kliniek?
En natuurlijk de prijs?

Alvast bedankt!

Afbeelding

Ter info


http://www.be-nice.nl/pattaya/oogheelkunde.php

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#3 Bericht door Ben » woensdag 07 april 2010, 13:38


Wereldburger in Thailand
Expat
Expat
Berichten: 145
Lid geworden op: woensdag 15 november 2006, 03:12
Locatie: Samroiyot

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#4 Bericht door Wereldburger in Thailand » woensdag 07 april 2010, 14:45

Heb het zo'n 8 jaar geleden laten doen in Istanbul, Turkije.

Was ook de Lasik methode en ben tot nu toe erg tevreden.

Mijn Labrador die ik uit voorzorg toen heb aangeschaft ziet slechter dan ik :D .

Succes ermee.
"THE FIRST STEPS ARE WORTHLESS IF THE PATH IS NOT FOLLOWED TO ITS END"

Gebruikersavatar
Piehans
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 189
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 19:12
Locatie: utrecht /Sikoraphum

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#5 Bericht door Piehans » woensdag 07 april 2010, 18:39

Dit onderwerp is al eens eerder besproken, maar mogelijk dat je dat niet gezien ;) hebt...
kijk maar eens bij ; 'Laserchirugie ogen' .

Ik ben overigens wel nieuwsgierig of iedereen nog steeds tevreden is over de eerdere behandelingen.
enne Jumbo, gaan de zaken goed genoeg om inmiddels een geslepen voorruit in je auto aan te brengen...?

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#6 Bericht door jumbo » donderdag 08 april 2010, 02:45

Piehans schreef:Dit onderwerp is al eens eerder besproken, maar mogelijk dat je dat niet gezien ;) hebt...
kijk maar eens bij ; 'Laserchirugie ogen' .

Ik ben overigens wel nieuwsgierig of iedereen nog steeds tevreden is over de eerdere behandelingen.
enne Jumbo, gaan de zaken goed genoeg om inmiddels een geslepen voorruit in je auto aan te brengen...?

De bolling van de ramen in de hoeken is wat lastig, voor de brommerts dan, zeg maar een soort dubbele dooie hoek, maar voor de rest ben ik zeer tevreden..... :lol:
Maar ik ga wel een keer laseren (ogen zijn nog niet slecht genoeg, ben alleen bang dat ik me de pleuris schrik als ik mijn a.s.ex met mijn nieuwe ogen van dichtbij zie...... daar moet ik nog wat op verzinnen
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#7 Bericht door Phuket Dragon » donderdag 08 april 2010, 05:31

Lasik oogbehandeling is overal het zelfde en heb ik zo'n 10 jaar geleden in Nederland laten doen en had -8 jampot glazen

Eerste jaar was ok zonder bril maar de latere jaren had ik contrast verlies s'avonds, en moest ik s'avonds/s'nachts aan de bril.
Nu draag ik in de dag ook een weer een bril met sterkte -0,7 dus het process blijft niet altijd stil staan.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#8 Bericht door soulwy » vrijdag 09 april 2010, 01:43

Phuket Dragon schreef:Lasik oogbehandeling is overal het zelfde en heb ik zo'n 10 jaar geleden in Nederland laten doen en had -8 jampot glazen

Eerste jaar was ok zonder bril maar de latere jaren had ik contrast verlies s'avonds, en moest ik s'avonds/s'nachts aan de bril.
Nu draag ik in de dag ook een weer een bril met sterkte -0,7 dus het process blijft niet altijd stil staan.
Mmm...dus geen garantie... ik zou het graag willen, maar heb nog te veel twijfels.
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#9 Bericht door jumbo » vrijdag 09 april 2010, 03:01

techniek is uiteraard verbeterd, maar het zijn geen hans kazans, het komt gewoon terug omdat het een oogafwijking (letterlijk en figuurlijk) betreft...
Ooit wel een gehoord : er zijn geen garanties in het leven???

kwaliteits tegeluitspraak trouwens
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#10 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 09 april 2010, 07:00

Phuket Dragon schreef:Lasik oogbehandeling is overal het zelfde en heb ik zo'n 10 jaar geleden in Nederland laten doen en had -8 jampot glazen

Eerste jaar was ok zonder bril maar de latere jaren had ik contrast verlies s'avonds, en moest ik s'avonds/s'nachts aan de bril.
Nu draag ik in de dag ook een weer een bril met sterkte -0,7 dus het process blijft niet altijd stil staan.

Het is een normaal proces dat ogen "verlopen". Ook als je een laserbehandeling hebt ondergaan is er een grote kans dat je op latere leeftijd weer aan een bril of lenzen moet. Maar ook dan is de afwijking mogelijk weer met laseren te corrigeren. Nader onderzoek door een betreffende arts zal dat uit moeten wijzen.
Live your dream, don't dream your life.

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#11 Bericht door soulwy » vrijdag 09 april 2010, 09:30

jumbo schreef:techniek is uiteraard verbeterd, maar het zijn geen hans kazans, het komt gewoon terug omdat het een oogafwijking (letterlijk en figuurlijk) betreft...
Ooit wel een gehoord : er zijn geen garanties in het leven???

kwaliteits tegeluitspraak trouwens
Ik geloof dat ik nog meer vertrouwen heb in de lasertechniek dan Hans Kazan's techniek... ;)
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Bart
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 346
Lid geworden op: zondag 03 april 2005, 15:53
Locatie: Zeeland/Chiangmai

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#12 Bericht door Bart » vrijdag 09 april 2010, 23:41

In november een lasik ondergaan in Den Haag (Care vision). Heel goed bevallen en prima resultaat, met garantie! Die garantie was voor mij het belangrijkst, voor eventuele na correcties. Net geen 2000 euro inclusief vooronderzoeken en na controlles. Nog een keer terug in november voor de laatste controlle. Ik was het lenzen dragen gewoon zat :)

Thaicoen
Expat
Expat
Berichten: 72
Lid geworden op: zondag 02 september 2007, 12:44
Locatie: Pattaya/Koh Chang

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#13 Bericht door Thaicoen » zaterdag 17 april 2010, 16:33

Ik heb het laten doen ongeveer 6-8 jaar geleden hier in Pattaya in het
Bangkok-Pattaya hospital ze waren toen net gestart en ik betaalde
30.000,- Bath het was eingelijk 60.000,- maar omdat ze er net mee starte
was er 50% korting.
Wat het nu kost weet ik niet maar alles ging perfect (en nog met ee leuke nurse op stap geweest :P )
ik het toen in mijn vakantie laten doen als je hier 10 dagen bent dan is het genoeg,een dag na de operatie controle
en de week erna en ik zag weer zonder lenzen.

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#14 Bericht door soulwy » dinsdag 20 april 2010, 08:41

Bart schreef:In november een lasik ondergaan in Den Haag (Care vision). Heel goed bevallen en prima resultaat, met garantie! Die garantie was voor mij het belangrijkst, voor eventuele na correcties. Net geen 2000 euro inclusief vooronderzoeken en na controlles. Nog een keer terug in november voor de laatste controlle. Ik was het lenzen dragen gewoon zat :)
Ik geloof dat met een life long care ook ong. 1600 Euro is in BKK (op een ander forum gelezen). Voor de prijs hoef je niet naar Thailand, ik zou wel voor de kwaliteit van de zorg het in Thailand laten doen.
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Ervaring(en) LASIK ooglaseren in Thailand

#15 Bericht door jumbo » dinsdag 20 april 2010, 09:33

soulwy schreef:
Bart schreef:In november een lasik ondergaan in Den Haag (Care vision). Heel goed bevallen en prima resultaat, met garantie! Die garantie was voor mij het belangrijkst, voor eventuele na correcties. Net geen 2000 euro inclusief vooronderzoeken en na controlles. Nog een keer terug in november voor de laatste controlle. Ik was het lenzen dragen gewoon zat :)
Ik geloof dat met een life long care ook ong. 1600 Euro is in BKK (op een ander forum gelezen). Voor de prijs hoef je niet naar Thailand, ik zou wel voor de kwaliteit van de zorg het in Thailand laten doen.
Ik zou het ook laten doen als ik jou was, kan je je tassie beter in de gaten houden, of je moet hem voortaan effe aan Annie geven... :lol:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”