Mobiel bellen vanuit thailand
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Mobiel bellen vanuit thailand
Hallo mensen,
ik vroeg mij af of welke manier je het beste mobiel kan bellenv vanuit thailand. Ik heb hier een aantal mobiels liggen waaronder een PDA (misschien handig voor ook te internetten) en ik vroeg mij af of het slims is om daar een simkaart te kopen of via internet te bellen (skype).
Zouden jullie mij tips kunnen geven.
Greetz
ik vroeg mij af of welke manier je het beste mobiel kan bellenv vanuit thailand. Ik heb hier een aantal mobiels liggen waaronder een PDA (misschien handig voor ook te internetten) en ik vroeg mij af of het slims is om daar een simkaart te kopen of via internet te bellen (skype).
Zouden jullie mij tips kunnen geven.
Greetz
- Jim
- Volwaardig lid
Re: Mobiel bellen vanuit thailand
simkaartje aanschaffen is wel het handigst.
met 009 31... of 009 32.. bel je voor 20ct p/m naar nederland of belgie.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Live your dream, don't dream your life.
-
- kenner
Lokaal thais simkaart dus.Jim schreef:simkaartje aanschaffen is wel het handigst.
Hoeveel kost een simkaartje daar en hoeveel belwaarde staat erop?!
Die 009 is het nummer dan men moet drukken voor het landnummer he bvb belgie 032?!
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Simkaartje D-Tac (bij 7-eleven winkels oa) 89 Baht, beltegoed kan je in diverse bedragen opwaarderen.vinie schreef:Lokaal thais simkaart dus.Jim schreef:simkaartje aanschaffen is wel het handigst.
Die 009 is het nummer dan men moet drukken voor het landnummer he bvb belgie 032?!
Zelf bellen doe ik niet vanuit Thailand. Stuur 1 keer een SMS met mijn Thaise nummer en laat me vanuit Nederland via de goedkope 0900 nummers bellen.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
-
- kenner
Stel dat ik naar Belgie moet bellen bvb 059/12 12 12 dan moet ik 0900 32 59 12 12 12 bellen?! correct!dirk schreef:Simkaartje D-Tac (bij 7-eleven winkels oa) 89 Baht, beltegoed kan je in diverse bedragen opwaarderen.vinie schreef:Lokaal thais simkaart dus.Jim schreef:simkaartje aanschaffen is wel het handigst.
Zelf bellen doe ik niet vanuit Thailand. Stuur 1 keer een SMS met mijn Thaise nummer en laat me vanuit Nederland via de goedkope 0900 nummers bellen.
Stel dat m'n thais nummer 555 55 55 55 is wat moet iemand uit belgie dan ervoor plaatsen?!
- Edje
- Expat