BTS skytrain Bangkok
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
BTS skytrain Bangkok
Hoever staan ze daar nu al met de werken van de BTS skytrain, vanaf wanneer kan men vanaf de luchthaven met de skytrain de stad in.
-
- Zeer veel ervaring
Re: BTS skytrain Bangkok
Ik was afgelopen week aan het surfen en kwam op een site over Suvarnabhumi een datum tegen van november 2008. Er waren nog steeds problemen met de aankoop van land. Mijn verwachting (en van vele met mij) is dat het waarschijnlijk nog meer vertragen zal en dat het misschien wel ein 2009 worden zal, maar dat is mijn persoonlijke visie.
Theo
Theo
- jodokus
- Volwaardig lid
Volgens mij zijn ze bezig met de lijn naar Rangsit, ter hoogte van Future Park.
Dat is ongeveer 400 mtr bij mij vandaan, dat scheelt in de taxikosten.
J.
Dat is ongeveer 400 mtr bij mij vandaan, dat scheelt in de taxikosten.

J.
Toch wel...
-
- Volwaardig lid
volgens bangkok post:
New skytrain station scrubs up
A worker cleans the railing of a new skytrain station. Construction of the extended 2.2km skytrain route, which runs from the Taksin bridge to the Taksin intersection, is now almost complete. Test runs are expected to be held from November to December this year before its official opening in January next year. — APICHART JINAKUL
New skytrain station scrubs up
A worker cleans the railing of a new skytrain station. Construction of the extended 2.2km skytrain route, which runs from the Taksin bridge to the Taksin intersection, is now almost complete. Test runs are expected to be held from November to December this year before its official opening in January next year. — APICHART JINAKUL