wonen in Hua Hin/ Cha-am
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
wonen in Hua Hin/ Cha-am
Heb ook een huis gekocht in Hua Hin(Smart House village), en ik vraag me af of er een plaats is waar al die Nedervlamingen van Hua Hin /Cha-am samen of veel komen? Of is er al een vereniging of zoiets?Een goed café of eethuis,restaurant?
Marco
Marco
- Ben
- Expat
Re: wonen in Hua Hin/ Cha-am
Marco schreef:Heb ook een huis gekocht in Hua Hin(Smart House village), en ik vraag me af of er een plaats is waar al die Nedervlamingen van Hua Hin /Cha-am samen of veel komen? Of is er al een vereniging of zoiets?Een goed café of eethuis,restaurant?
Marco
In Cha Am kan je naar Mart eten drinken en naar Mart luisteren

-
- Erelid
Ik ben op dit moment mijn stem kwijt, dus de keuken is voorlopig dicht.Ben schreef:Marco schreef:Heb ook een huis gekocht in Hua Hin(Smart House village), en ik vraag me af of er een plaats is waar al die Nedervlamingen van Hua Hin /Cha-am samen of veel komen? Of is er al een vereniging of zoiets?Een goed café of eethuis,restaurant?
Marco
In Cha Am kan je naar Mart eten drinken en naar Mart luisteren

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- jumbo
- Expat
moderne keuken is dat met voice-operated uitrusting??Mart schreef:Ik ben op dit moment mijn stem kwijt, dus de keuken is voorlopig dicht.Ben schreef:Marco schreef:Heb ook een huis gekocht in Hua Hin(Smart House village), en ik vraag me af of er een plaats is waar al die Nedervlamingen van Hua Hin /Cha-am samen of veel komen? Of is er al een vereniging of zoiets?Een goed café of eethuis,restaurant?
Marco
In Cha Am kan je naar Mart eten drinken en naar Mart luisteren![]()

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- JohanS
- Volwaardig lid
Verblijf je er definitief of alleen tijdens een jaarlijkse vakantie.Marco schreef:Heb ook een huis gekocht in Hua Hin(Smart House village), en ik vraag me af of er een plaats is waar al die Nedervlamingen van Hua Hin /Cha-am samen of veel komen? Of is er al een vereniging of zoiets?Een goed café of eethuis,restaurant?
Marco
Wij denken in de eerst volgende jaren ook een huisje te kopen maar ik ben wat terughoudend zolang ik er niet gedurende lange periode kan verblijven.
Hoe beveilig je huis tegen zowel diefstal als de weersomstandigheden indien je er meerdere maanden niet bent.
-
- Expat
Wat betreft inbraken hoef je niet zo bang te zijn. Maar in de droge tijd kun je een tuinman/vrouw je tuin laten sproeien, of een beregeningsinstallatie op tijdklok dit laten doen. Nu, op dit moment niet nodig. Vandaag na bijna 4 maanden zonder regen van betekenis eindelijk een bui.
Wij hebben nog geen Nederlandstalige club kunnen ontdekken.

Wij hebben nog geen Nederlandstalige club kunnen ontdekken.

"THE FIRST STEPS ARE WORTHLESS IF THE PATH IS NOT FOLLOWED TO ITS END"
-
- Erelid
-
- Volwaardig lid
- Ben
- Expat
peterd1961 schreef:Weten jullie of er in Bangkok zo'n club is?
gr Peter
http://www.nvtbkk.org/
http://www.nederlandseverenigingpattaya.org/