Hallo,
Graag kom ik in contact met nederlanders welke in thailand verblijven met een nederlandse wao uitkering, zou graag wat ervaringen met jullie uitwisselen mbt de te volgen procedures.
Mijn mailadres is schreursmichel@hotmail.com
Hoop van jullie te mogen horen!
Groet michel
verblijf in thailand met nederlandse wao uitkering
Moderator: Loempia
- jumbo
- Expat
Re: verblijf in thailand met nederlandse wao uitkering
Michelgast schreef:Hallo,
Graag kom ik in contact met nederlanders welke in thailand verblijven met een nederlandse wao uitkering, zou graag wat ervaringen met jullie uitwisselen mbt de te volgen procedures.
Mijn mailadres is schreursmichel@hotmail.com
Hoop van jullie te mogen horen!
Groet michel
je bent een geregistreerd gebruiker en komt om het jaar met dezelfde vragen......waarom log je niet in en kijk je eigen oude berichten met dezelfde vragen na........ook die met betrekking tot uitkeringen
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- komt net kijken
WAO uitkering
Hallo Michel,
Zelf zit ik gedeeltelijk in de wao en aangezien mijn vriend over een paar dagen naar Koh Chang vertrekt om daar te gaan werken, heb ik net heel veel over de wao gelezen, maar................ wat ik begrijp is, om recht te houden op je uitkering, dat je 3 maanden in het buitenland mag verblijven en dan minstens 4 weken aaneengesloten in Nederland moet zijn. Laat me a.j.b. horen als je er meer over weet of hoe je dat tot nu toe heb gedaan, want ik wil natuurlijk het liefst mijn vriend achterna
, groetjes, Alopex
Zelf zit ik gedeeltelijk in de wao en aangezien mijn vriend over een paar dagen naar Koh Chang vertrekt om daar te gaan werken, heb ik net heel veel over de wao gelezen, maar................ wat ik begrijp is, om recht te houden op je uitkering, dat je 3 maanden in het buitenland mag verblijven en dan minstens 4 weken aaneengesloten in Nederland moet zijn. Laat me a.j.b. horen als je er meer over weet of hoe je dat tot nu toe heb gedaan, want ik wil natuurlijk het liefst mijn vriend achterna

Koh Chang here I come!