website thailand 2005 online!
Moderator: Loempia
website thailand 2005 online!
Voor diegenen die foto's willen bekijken of een reisverslag van onze 4 weekse rondreis door Thailand willen lezen;
http://www.martijnenlonneke.nl
http://www.martijnenlonneke.nl
-
- Volwaardig lid
-
- Veel ervaring
Hallo Lonneke,
Wat een leuk verhaal. Wij vertrekken rond dezelfde tijd als jullie vorig jaar, 29 juni met onze 2 kinderen van 11 en 14. Krijg wel een beetje buikpijn van al die regen die jullie gehad hebben. We volgen een beetje dezelfde route met uitzondering van Kanchanaburi, dan gaan wij naar het Kao Yai. Maar verder ook Chiang Mai, jungletrek, Koh Tao etc.
Heb er enorm veel zin in en ga zeker wat tips van je gebruiken.
Wat een leuk verhaal. Wij vertrekken rond dezelfde tijd als jullie vorig jaar, 29 juni met onze 2 kinderen van 11 en 14. Krijg wel een beetje buikpijn van al die regen die jullie gehad hebben. We volgen een beetje dezelfde route met uitzondering van Kanchanaburi, dan gaan wij naar het Kao Yai. Maar verder ook Chiang Mai, jungletrek, Koh Tao etc.
Heb er enorm veel zin in en ga zeker wat tips van je gebruiken.
Groeten Elma
Hoi,
Leuk dat jullie onze website leuk vonden!
Wat betreft de regen; maak je hierover niet te druk.
De moeson zakt vanuit het noorden van thailand langzaam naar het zuiden, dus in juli heb je hier in chiang mai voor het eerst mee te maken.
Wij hebben in Chiang Mai en tijdens de trek een hele dag regen gehad en veel ook. Maar dat zijn dus maar 2 regendagen geweest op een vakantie van 30 dagen!
Verder viel het best mee; af en toe een tropische (storm)bui, maar geen verregende dagen zoals we de afgelopen dagen in NL hebben gehad. Wel hebben we redelijk wat bewolking gehad, de lucht is niet vaak strakblauw geweest. (volgens mij is dat in de periode december wel meer.)
In ieder geval veel plezier!
Groetjes,
Lonneke
Leuk dat jullie onze website leuk vonden!
Wat betreft de regen; maak je hierover niet te druk.
De moeson zakt vanuit het noorden van thailand langzaam naar het zuiden, dus in juli heb je hier in chiang mai voor het eerst mee te maken.
Wij hebben in Chiang Mai en tijdens de trek een hele dag regen gehad en veel ook. Maar dat zijn dus maar 2 regendagen geweest op een vakantie van 30 dagen!
Verder viel het best mee; af en toe een tropische (storm)bui, maar geen verregende dagen zoals we de afgelopen dagen in NL hebben gehad. Wel hebben we redelijk wat bewolking gehad, de lucht is niet vaak strakblauw geweest. (volgens mij is dat in de periode december wel meer.)
In ieder geval veel plezier!
Groetjes,
Lonneke
-
- Expat
- Contacteer:
- jumbo
- Expat
- Jim
- Volwaardig lid
hmm.. ik zou niet weten wat voor instellingen.
http://members.home.nl/martijnenlonneke ... home1.html gebruikt bij mij maar 1/3 van de beschikbare ruimte.
m'n gewone pc is een paar dagen geleden zijn reis naar nirvana begonnen en ik zit nu op m'n servertje.
mss dat daar het probleem ligt maar 't lijkt me sterk.
http://members.home.nl/martijnenlonneke ... home1.html gebruikt bij mij maar 1/3 van de beschikbare ruimte.
m'n gewone pc is een paar dagen geleden zijn reis naar nirvana begonnen en ik zit nu op m'n servertje.
mss dat daar het probleem ligt maar 't lijkt me sterk.
- Jim
- Volwaardig lid
-
- Veel ervaring
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
DDD
Ondanks de bekende Firefox-beperking:
Martijn en Lonneke,
Wat een prachtige en complete site! Lay out, praktische (beginners)tips, foto's: een DDD waard! (driedubbele duim)
Vele reisavonturen toegewenst!
Groetjes,
Souwly
Martijn en Lonneke,
Wat een prachtige en complete site! Lay out, praktische (beginners)tips, foto's: een DDD waard! (driedubbele duim)
Vele reisavonturen toegewenst!
Groetjes,
Souwly
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008