Welke nadelen ondervinden degenen van jullie die al jaren in Thailand wonen? Het is immers niet alleen rozengeur en manenschijn.

Moderator: Loempia
Het is een beetje ver van Nederland qua familie en tijd zowel als kostengast schreef:Forumleden,
Welke nadelen ondervinden degenen van jullie die al jaren in Thailand wonen? Het is immers niet alleen rozengeur en manenschijn.
Is dat alles.jumbo schreef:Het is een beetje ver van Nederland qua familie en tijd zowel als kostengast schreef:Forumleden,
Er zijn specifieke nederlandse/westerse elementen zoals voedsel, sinterklaas,
het wintergevoel van koek en zopie.
En je raakt toch het gevoel met Nederland en zijn omstandigheden kwijt
De euro bijvoorbeeld is voor mij een omrekenmiddel naar guldens
De emigranten van weleer zoeken elkaar nog wel eens op; ik ken letterlijk 1 nederlander hier; we zijn beiden wereldburgers en betrappen ons erop dat we vaak in het engels praten (hoewel dat ook kan komen om de dames mee te laten genieten) en mailen
Ik mis de hollandse humor ook wel eens dat lekkere sarcastische gedoe en de daaraan doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg houding
Voetbalavondjes met kaas en bier, klaverjassen de gewone dingen
J
Edje schreef:Is dat alles.jumbo schreef:Het is een beetje ver van Nederland qua familie en tijd zowel als kostengast schreef:Forumleden,
Er zijn specifieke nederlandse/westerse elementen zoals voedsel, sinterklaas,
het wintergevoel van koek en zopie.
En je raakt toch het gevoel met Nederland en zijn omstandigheden kwijt
De euro bijvoorbeeld is voor mij een omrekenmiddel naar guldens
De emigranten van weleer zoeken elkaar nog wel eens op; ik ken letterlijk 1 nederlander hier; we zijn beiden wereldburgers en betrappen ons erop dat we vaak in het engels praten (hoewel dat ook kan komen om de dames mee te laten genieten) en mailen
Ik mis de hollandse humor ook wel eens dat lekkere sarcastische gedoe en de daaraan doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg houding
Voetbalavondjes met kaas en bier, klaverjassen de gewone dingen
J
Noem de voordelen eens op.
En welke toegevoegde waarde heeft de laatste posting?Altena schreef:Hoe serieus moet de vraag genomen worden?
En welke toegevoegde waarde zijn de twee laatste postings?
Blijf lekker thuis in NL, dan heb je alleen maar last van:Anonymous schreef:Nadeel= smog
Nadeel= aids
Nadeel= over het algemeen slecht Engels
Nadeel= Jaba
Nadeel= corruptie
Nadeel= kinderprostitutie imago
Nadeel= sextoerisme imago
Nadeel= toenemende mate Russische toeristen
Nadeel= straathonden
Nadeel= hurk plees
Nadeel= dual pricing
Nadeel= toenemende "Starbucks"en "Burger King" cultuur