Ik bel nu met cat2call voor 6 eurocent per minuut naar een vaste lijn in NL, goede en heldere verbinding,
wie heeft een goedkopere oplossing??
Jumbo
bellen via VOIP naar NL
Moderator: Loempia
- jumbo
- Expat
bellen via VOIP naar NL
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Jim
- Volwaardig lid
lol.. nederlend 
ik was ff vergeten te vertellen dat dat lokale tarief handig is als je dat proggie installeerd op een pc in thailand (met internet natuurlijk) en dan kunnen mensen in nederland je dus tegen lokaal tarief in thailand bereiken.
via internetcalls.com bel je nu trouwens voor 2 ct (ex btw) naar thai mobiel en gratis naar een thaise landlijn. meestal perfecte kwaliteit.

ik was ff vergeten te vertellen dat dat lokale tarief handig is als je dat proggie installeerd op een pc in thailand (met internet natuurlijk) en dan kunnen mensen in nederland je dus tegen lokaal tarief in thailand bereiken.
via internetcalls.com bel je nu trouwens voor 2 ct (ex btw) naar thai mobiel en gratis naar een thaise landlijn. meestal perfecte kwaliteit.
-
- Erelid
Nog goedkoper
Jumbo,
Ja ik heb een nog goedkopere oplossing, bellen via SKYPE naar een computergebruiker, kost niets. Een ander oplossing, koop 10 Euro en je bel voor minder als een dr.l naar een vast nummerr in Nederland. Laatste gesprek, ca 15 min, 2 euro cent per minuut
Dus SKYPE installeren en mij eens bellen, kost niets.
Groet
Mart
Ja ik heb een nog goedkopere oplossing, bellen via SKYPE naar een computergebruiker, kost niets. Een ander oplossing, koop 10 Euro en je bel voor minder als een dr.l naar een vast nummerr in Nederland. Laatste gesprek, ca 15 min, 2 euro cent per minuut
Groet
Mart
- Jim
- Volwaardig lid
Re: Nog goedkoper
goedkoper dan gratis.. je krijgt geld toe van skype tegenwoordig?chaaminfo schreef:Jumbo,
Ja ik heb een nog goedkopere oplossing

- jumbo
- Expat
Re: Nog goedkoper
skype-out geinstalleerd, en tegoed gekochtchaaminfo schreef:Jumbo,
Groet
Mart
dat was wat lastiger trouwens.....
bedankt voor de tip
Jumbo
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum