Bkk - Loei

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Bkk - Loei

#1 Bericht door Edje » vrijdag 10 maart 2006, 17:53

Heb op mijn laatste verblijf in Loei gehoort dat er vanaf mei weer dagelijks een vlucht van BKK naar Loei vv zal plaats vinden. De maatschappy is me echter niet bekend. Vroeger vloog Andaman Air op deze route maar die zijn er mee gestopt. Ik kan niets vinden op internet.
Weet iemand hier meer van? , laat het mij aub weten.
Groetjes; Edje

Herna

#2 Bericht door Herna » zaterdag 11 maart 2006, 12:48

Zou er niet meer op gevlogen worden?
Ik heb de nieuwste LP en daar staat niks over in over een vlucht van BKK naar Loei.

pong

#3 Bericht door pong » maandag 13 maart 2006, 14:25

dat zegt niet veel, LP is veel te traag om alle verwikkeling bij te houden
GEEN kans, want diverse andere kleinere vliegveldjes hebben hun airlink verloren. Andaman is falliet, en PHuketAir is ook al niet meer zo aktief.
Beste is airasia.com naar udon, dan de bus, als je wilt vliegen. of gewoon de directe bus van AirMuangLoei.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#4 Bericht door Edje » maandag 13 maart 2006, 19:04

pong schreef:dat zegt niet veel, LP is veel te traag om alle verwikkeling bij te houden
GEEN kans, want diverse andere kleinere vliegveldjes hebben hun airlink verloren. Andaman is falliet, en PHuketAir is ook al niet meer zo aktief.
Beste is airasia.com naar udon, dan de bus, als je wilt vliegen. of gewoon de directe bus van AirMuangLoei.
Nee, de bus, zelfs een VIP 24 seat doet er ook meer dan 9 uur over. Het comfort is veel beter maar toch, je komt gebroken aan. Ik ga kiezen tussen Thai Airways naar Khon Kaen en AirAsia naar Udon Thani en dan met een taxi naar Tat-Kha.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”