khao sok

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Naomi en Frank

khao sok

#1 Bericht door Naomi en Frank » maandag 20 februari 2006, 21:02

Is het noodzakelijk om van te voren accomodatie te boeken of kan je er op de bonnefooi heen?

pong

#2 Bericht door pong » dinsdag 21 februari 2006, 07:49

dit antwoord had je wrs. geheel zelf ook kunnen bedenken;
1.wanneer, zoals in deze hele wereld heb je hoog/laag/tussenseizoen
2.hoe flexibel ben je (sommige NLers gaan al in de depri als hotel 1 vol blijkt te zijn), ben je bereid event. meer te betalen (goedkoopst is meest eerst vol)
3.dus kop&gebruik die reisgids waar ook de plekken achter die verre hoek staan.........

Naomi en Frank

#3 Bericht door Naomi en Frank » dinsdag 21 februari 2006, 17:42

Pong het spijt me dat wij nog niet zo veel ervaring hebben met het zelfstandig verre reizen maken,maar ik vond het geen vreemde vraag.
Dus hou die arrogante reacties lekker voor je wil je.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij wel een normaal antwoordt kunnen geven.

DiDi

#4 Bericht door DiDi » dinsdag 21 februari 2006, 18:37

Mijn ervaring is dat je niet van te voren hoeft te boeken. Dit was in de maand juli en toen was er overal nog plek. Als je met de bus aankomt word je opgewacht door mensen van de guesthouses, je kiest er een uit, en als het niet bevalt ga je naar de buren.Wij sliepen in het Nunghouse,
http://www.nunghouse.com maar er zijn veel vergelijkbare dingen.
Als je in een boomhut wilt slapen is van te voren reserveren wel aan te raden , die zijn erg populair.

Gast

#5 Bericht door Gast » zondag 26 februari 2006, 13:02

Ik vind het geen rare vraag hoor. Maar ik vind het niet nodig om een acco van tevoren te boeken.

Wij hebben dat ook niet gedaan. Als je in Khao Sok aankomt, wordt je vastgeklampt door mensen die je in je bungalow willen hebben. Geen probleem dus.

Zelf zaten wij in Tree Top River huts. Hier zaten wij voor 200B per nacht. Dat is echt helemaal niks. We hadden ook maar een klein simpel hutje. Maar ze hebben daar bungalows in alle prijsklasse dus je kunt het zo luxe maken als je zelf wilt!!

Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”