JohanS schreef:Ga in mei naar Rayong en ben van plan om de streek daarrond per wagen te bezoeken.
Zal even uitkijken naar Ban Amphoe en laat daarna wel wat vakantietips op je los.
Het is natuurlijk nog even maar ik zou ook nu reeds willen vertrekken.

Ik ben je dankbaar :!: Dat je dat wilt doen. Neem je een digitale camera mee ? Ik ben vooral in
de omgeving geïnteresseerd, buiten de genoeglijke info die
henkypenky mij al heeft verstrekt. Maar een foto/omschrijving van 'het dorp' zou ik niet versmaden. Je hoeft niet in Thailand de foto's te mailen, want ik wil je niet extra belasten. Wil je een extra geheugenchip of een wegwerpcamera, stuur mij een adres via mail of PM, waarnaartoe ik het kan zenden :!:
henkypenky schreef:
wat wil je dan in gods naam nog weten
bars , clubs
die zijn er niet

bars , clubs
Die zitten toch in Pattaya

:!:
Neen, dat is niet mijn interesse. In Zuid-Amerika, bijvoorbeeld ... of in Portugal, rond de Algarve, kan het een gròte rotzooi zijn van half afgebouwde hotels, véél bouwafval en een open riool die rechtstreeks de zee inloopt, waardoor je cholera en typhus kan krijgen ... Dus ik wil info hoe die streek ervoor staat ... is er enige organisatie/infrastructuur ? Is er een gevoel van 'natuur' ? Is het geen verlaten bouwput en zijn er misschien andere leuke of nare dingen te melden ?
"I hope I'm clear,
Henkypenky"