5 december zit ik in Chang Mai en maak ik daar dus de Thaise feesdag verjaardag van de koning mee.
Maar eingenlijk ben ik reuze benieuwd wat er dan allemaal te doen is en of Chang Mai dan ook een leuke stad is om te zitten tijdens deze dag...
Graag jullie ervaring......
5 december verjaardag van de Koning, wat is er te doen?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Edje
- Expat
Re: 5 december verjaardag van de Koning, wat is er te doen?
Het is in ieder geval een Nationale feestdag. Wat Chang Mai zelf op stapel heeft staan weet ik niet maar slechter als een normale dag zal het zeker niet zijn.Evert schreef:5 december zit ik in Chang Mai en maak ik daar dus de Thaise feesdag verjaardag van de koning mee.
Maar eingenlijk ben ik reuze benieuwd wat er dan allemaal te doen is en of Chang Mai dan ook een leuke stad is om te zitten tijdens deze dag...
Groetjes; Edje
-
- Erelid
-
- Volwaardig lid
5 december verjaardag van de Koning, wat is er te doen?
iedereen heeft vrij ......Evert schreef:5 december zit ik in Chang Mai en maak ik daar dus de Thaise feesdag verjaardag van de koning mee.
in bkk is het groot feest , optocht etc ...
maar in het hele land zijn wel alle bars en cafe's en zelfs sommige restaurants gesloten dus neem van tevoren wat mee voor op je hotelkamer