smsen
Moderator: Loempia
- Edje
- Expat
Re: smsen
Het ligt er aan of je een Ned. of een Th. kaart in je mobieltje hebt. Ik maak in Th. altijd gebruik van een Th. kaart van Happy Prompt. Als je vanuit Th. het vlg. nr gebruikt ben je het goedkoopste uit: 00931 netnummer zonder 0 en abonneenr. Dit geld overigens ook voor bellen.patricia schreef:hoeveel kost smsen na thailand ????
Veel SMS en belplezier. Een starterspakket van Happy kost maar 190 bath en dan heb je ook nog 150 bath beltegoed. Je telefoon moet uiteraard wel Simlock vrij zijn.
Groetjes; Edje
- Edje
- Expat
Ik heb een abonnement op mijn mobieltje. Dus nu moet ik gewoon in Thailand een Happy Prompt starterspakket voor m'n mobieltje kopen? En dan bel ik internationaal het voordeligst? (Nederland+België?)
Gewoon de nummer 009 landcode en nummer mobieltje en ik ben vertrokken?
Klopt mijn redenering?
Kben hier namelijk niet zo goed in! Ik heb vorig jaar me blauw betaald aan m'n telefoonrekening in het hotel en ik wil dit geen tweede keer meemaken!
Let me know!!!
Gewoon de nummer 009 landcode en nummer mobieltje en ik ben vertrokken?
Klopt mijn redenering?

Let me know!!!
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Als je op hun website kijkt zie al hun tarieven en alle andere info:
http://www.happydprompt.com/en/index.html
Is heel wat goedkoper dan in een hotel bellen!
http://www.happydprompt.com/en/index.html
Is heel wat goedkoper dan in een hotel bellen!
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
-
- Volwaardig lid
Sofie het klopt als een bus, wel even je sim kaart omruilen
voor je gaat bellen. De rest spreekt voor zich. Overigens deze starters pakketen zijn bij iedere tel winkel of 7-11 supermarkt te verkrijgen. zorg dat je een paspoort bij de hand hebt er is een registratie plicht in Thailand ook voor pre paid pakketen.
starters pakketen van 200 - 500 baht afhankelijk van het bel tegoed wat je wilt. Telefoon kaarten voor op waarderen van af 90 baht.
Okie
starters pakketen van 200 - 500 baht afhankelijk van het bel tegoed wat je wilt. Telefoon kaarten voor op waarderen van af 90 baht.
Okie