Dignity verlangd bij de politieman.....

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Dignity verlangd bij de politieman.....

#1 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 19 april 2019, 06:52

DIGNITY VERLANGD BIJ DE POLITIEMAN....

Die agent zal wensen dat er geen mobieltjes meer zijn die filmpjes kunnen maken! 100 Baht vragen om ergens te stoppen en ook nog piepen dat het 'traditie' is.....

Kijk mee en volg de pers om te lezen of die smeris echt op zijn falie krijgt......

https://www.bangkokpost.com/news/genera ... bus-driver

Komt er ooit een eind aan deze cultuur? Die is immers van hoog tot laag? En zei Goethe niet ooit 'Der Fisch begint am Kopf zu stinken...'? Een waar woord. 'Goed' voorbeeld doet volgen......

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Dignity verlangd bij de politieman.....

#2 Bericht door jumbo » vrijdag 19 april 2019, 09:44

“Agent krijgt bonus bij uitschrijven van boetes”
4 mei 2016 Stefan Hoogland
De politie moet weer meer boetes gaan uitdelen, dat is één van de speerpunten van het nieuwe beleid van de Nationale Politie. Om dit te bereiken wil de Nationale Politie een bonusregeling invoeren voor de agent op straat. “Op dit moment schrijft een agent hooguit 15 boetes per jaar uit, dit moeten er weer honderden per jaar worden”, zegt Andre Ekkers, woordvoerder van de Nationale politie. “Een bonusregeling zal daarbij positief werken en het aantal boetes zal daardoor sterk kunnen toenemen”.

plus meer http://neerlander.nl/2016/05/04/agent-k ... en-boetes/
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Dignity verlangd bij de politieman.....

#3 Bericht door godzilla » vrijdag 19 april 2019, 14:11

jumbo schreef: vrijdag 19 april 2019, 09:44 “Agent krijgt bonus bij uitschrijven van boetes”
4 mei 2016 Stefan Hoogland
De politie moet weer meer boetes gaan uitdelen, dat is één van de speerpunten van het nieuwe beleid van de Nationale Politie. Om dit te bereiken wil de Nationale Politie een bonusregeling invoeren voor de agent op straat. “Op dit moment schrijft een agent hooguit 15 boetes per jaar uit, dit moeten er weer honderden per jaar worden”, zegt Andre Ekkers, woordvoerder van de Nationale politie. “Een bonusregeling zal daarbij positief werken en het aantal boetes zal daardoor sterk kunnen toenemen”.

plus meer http://neerlander.nl/2016/05/04/agent-k ... en-boetes/
Ah in nederland, ik was ff de pedalen kwijt.... :Whistle:

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Dignity verlangd bij de politieman.....

#4 Bericht door jumbo » vrijdag 19 april 2019, 23:34

De politie in Thailand is met de constructie workers een van de slechts betaalde banen
Dat nodigt uit tot zaken in de marge afwerken zoals in de bouw gebeurt en met tea money
Je kan dat alleen voorkomen door een ander systeem te implementeren en een bonus gedachte is daar een m.i. aardige oplossing voor

Salaris omhoog, bonus bij een aantal boetes, en het een dekt het ander af en we gaan allen kwalitatief hopenlijk een betere tijd tegemoet
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Dignity verlangd bij de politieman.....

#5 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 20 april 2019, 06:20

Klopt, Jumbo, slechte betaling en uniform en wapen zelf betalen. En als dan in de witteboordenafdeling zwaar wordt geschoven met steekpenningen gaan ze beneden meedoen...... Neem het ze maar kwalijk maar jij als burger bent het slachtoffer. Jij en ik kunnen wel wat missen, althans zo schat ik jou in......, maar de arme sloebers zijn de pineut......

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Dignity verlangd bij de politieman.....

#6 Bericht door jumbo » zondag 21 april 2019, 02:45

erik-kuijpers schreef: zaterdag 20 april 2019, 06:20 Klopt, Jumbo, slechte betaling en uniform en wapen zelf betalen. En als dan in de witteboordenafdeling zwaar wordt geschoven met steekpenningen gaan ze beneden meedoen...... Neem het ze maar kwalijk maar jij als burger bent het slachtoffer. Jij en ik kunnen wel wat missen, althans zo schat ik jou in......, maar de arme sloebers zijn de pineut......
Ik probeer de wet niet te overtreden en buiten de occasional speeding ticket lukt me dat vrij aardig
Al blijft een boete toch gewoon altijd je eigen schuld... voorkomen is ook hier beter als genezen...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”