KLM-dream deals uit buitenland

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

KLM-dream deals uit buitenland

#1 Bericht door pong » maandag 27 januari 2020, 01:07

Tip die ik kortelings zag op vakantiepiraten dan wel ticketspy:
naast de in NL gehouden KLM-lage prijzen weken doen ze dat ook op andere en langere tijden vanuit buitenland. Dat betekent dus wel dat je met hun eerst naar AMS vliegt, daar transfer doet, en dan op de lange vlucht gaat. Daar heet het dan dreamdeals. Google naar dream.klm.com/de of dk etc.
Bvb is/was er net vanaf AMS return BKK voor rond de 530 met vrij beperkte geldigheid., dat is aanbod voor de NL markt
Vanaf DUSseldorf-voor als je in Achterhoek,Arnhem/Nijmegen of Venlo/Helmond woont korterbij als AMS is het nu vanAF 430 met ook nog veel ruimere beschikbaarheid! Kon niet snel ontdekken tot hoe lang deze actie van daar nog loopt. EN je moet wel alles in het duits doen-dat moet voor een echte achterhoeker kein problem sein. EN je moet dus echt vanaf DUS op reis, of welke airport je ook kiest, niet smokkelen door in AMS te willen opstappen ende toevoervlucht vergeten. Als je geinteresseerd bent kik je zelf maar hoe dat zit vanaf andere airports, met het huidige www makkelijk zat.
(ben overigens zelf-die tot voor kort vlak bij S´hol woonde, al jaren niet meer met die blauwe zwaan geweest. Mocht wel nog een tijdlang vanwege silver-member van EY=etihad in de lounge voor vertrek, dat is ook over en niet meer. Ben nu in BKK weer met de Swiss, dus via Zürich-meest rond de 550/560 en heb er prima ervaring mee. Met leuk pensioen hoef ik niet meer zo angstig naar de uitgaven te kijken).

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: KLM-dream deals uit buitenland

#2 Bericht door pjotter » dinsdag 28 januari 2020, 05:02

Mmm, ben niet meer zo'n KLM-man sinds ik met EVA AIR vlieg.
Geen extra 'hollands gedoe' met meer geld voor ruimbagage, bij keuze 'met ruimbagage' nog steeds geen annulerings mogelijkheid. (bij EVA 200€ kosten bij het allergoedkoopste ticket)
etc. Overigens een 'andersom vlucht', dus van BKK naar AMS en retour, zijn behoorlijk dikke prijzen als je zelf datums kiest met paar dagen voor- of teruguit.
Mocht ik nog eens naar NL willen gaan, denk ik zelfs over een vlucht met tussenstop, b.v. Ethiad of zo. Ruim 12 uur naar NL is toch een lange zit..

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: KLM-dream deals uit buitenland

#3 Bericht door Joep » woensdag 29 januari 2020, 05:32

Ben ook niet zo'n fan van KLM, dat komt door een teleurstellende vlucht naar huis ma een uitzending van 6 maanden.
Was een reguliere lijnvlucht, militairen kregen geen alcoholische dranken andere passagiers wel.
Daarna voor mij zelf besloten om niet meer met KLM te vliegen, tenzij het echt niet anders kan.
Ook als de KLM-vlucht goedkoper is zal ik er niet mee vliegen, alleen in noodgevallen.

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: KLM-dream deals uit buitenland

#4 Bericht door Arietwee » woensdag 05 februari 2020, 20:31

Gister voor het eerst KLM bangkok geboekt. Kosten met vertrek za 12-12 en terug zo 3-1 twee volwassenen en twee kinderen 4244 euro. :shock: Eva kost, met op za 2-1 terug 4170 euro. Eva had de prijs gister opeens met 400 verhoogd. Prijsverschil was nu zo klein geworden dat ik snel klm geboekt heb. Aankomst om 10 uur smorgens in BKK en op zondag terug staat me beter aan.

Afgelopen december vertrokken we een week eerder uit ams en betaalde we bij EVA 2295! Vreemd die enorme prijsverhoging. Afgelopen zomer ook al stakingen bij eva. Net als thai, als het slecht gaat de prijzen verhogen? Nu ook al dat virus. EVA straks failliet ??

:neus:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”