Parkeren op Zaventem

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Parkeren op Zaventem

#16 Bericht door driver » donderdag 01 maart 2018, 07:02

ron schreef:Ben jij dan 1 van die 2 die het koperdraad hebben uitgevonden? :cheesy:
Die andere was ik en heeft later nog aardig wat opgeleverd :mrgreen:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#17 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 10:26

wpdelange schreef:71.42 Euro per dag per persoon zonder kosten ticket mag ik hopen anders is het ook gelijk je plaatje.

Een ieder mag zijn vakantie indelen zoals hij of zij dat wil toch van backpacker tot vijfsterren hotel. :lol:
Zoveel mensen zoveel wensen,niets mis mee.........
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#18 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 10:39

driver schreef:Ron : Het ging over betaald parkeren mijn reactie en daar heb ik een hekel aan en dat heeft verder niks te maken met zuinig zijn oid .
Wat jij er allemaal bijhaalt inclusief de laatste zin over de vuilnisbakken en over datum eten slaat nergens op vindt ik.
Hoe jij leeft en denkt is mij verder prima maar veroordeel anderen niet als die anders leven en hun geld op een andere manier willen of moeten uitgeven want is wat ik zo,n beetje las in jou reactie. .
Ik denk dat jij je niet aangesproken hoeft te voelen Driver,ik ventileer alleen MIJN mening.
De hele reis is gewoon een dure onderneming met een gezin in de schoolvakantie
en kan die paar centen parkeergeld er ook wel bij,thats all.
MIJN mening dus en wat een ander doet/denkt is zijn/haar zaak.

Vakantie is voor mij ontspanning en niet 5 weken beknibbelen want dan blijf ik gewoon thuis
of ga een paar weken naar de camping of naar Spanje.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Parkeren op Zaventem

#19 Bericht door jomel17 » donderdag 01 maart 2018, 10:52

Driver, is de trein geen optie voor je ?
หลงรัก

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Parkeren op Zaventem

#20 Bericht door Joep » donderdag 01 maart 2018, 11:20

ron schreef:
driver schreef:Ron : Het ging over betaald parkeren mijn reactie en daar heb ik een hekel aan en dat heeft verder niks te maken met zuinig zijn oid .
Wat jij er allemaal bijhaalt inclusief de laatste zin over de vuilnisbakken en over datum eten slaat nergens op vindt ik.
Hoe jij leeft en denkt is mij verder prima maar veroordeel anderen niet als die anders leven en hun geld op een andere manier willen of moeten uitgeven want is wat ik zo,n beetje las in jou reactie. .
Ik denk dat jij je niet aangesproken hoeft te voelen Driver,ik ventileer alleen MIJN mening.
De hele reis is gewoon een dure onderneming met een gezin in de schoolvakantie
en kan die paar centen parkeergeld er ook wel bij,thats all.
MIJN mening dus en wat een ander doet/denkt is zijn/haar zaak.

Vakantie is voor mij ontspanning en niet 5 weken beknibbelen want dan blijf ik gewoon thuis
of ga een paar weken naar de camping of naar Spanje.
Idd Ron. Gewoon kijken wat je budget is en wat je onvermijdelijke kosten zijn. Daar je vakantie op afstemmen. Dan masr wat korter of een biertje minder.
Je kunt evt iemand vragen om je weg te brengen en ophalen, maar als je wat verder van vliegveld woont kost dat ook behoorlijk wat ( benzine, bedamkje etc).
Waar ik persoonlijk het meest een hekel aan hebt zijn die mensen die je in NL amper aankeken en nu graag een paar dagen komen logeren en eten op jou kosten. Wij zijn daar vrij simpel in, wie in NL regelmatig bij ons kwam is van harte welkom, de rest opzouten na een bak koffie.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#21 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 11:28

jomel17 schreef:Driver, is de trein geen optie voor je ?
Dan ben je wel twee weken onderweg hoor,(via Moskou/Beijing/Saigon,maar moet je wel
een tussenstukje met de bus....(Saigon- Phnom Penn) en daar weer verder met de trein naar Battambang
tot Poipet naar Arunya Phrated door naar Bangkok.
Nee,ik ga wel voor het parkeergeld op de luchthaven aangezien ik daar geen tijd voor heb
en de reis per trein nog duurder is dan de vliegtickets........ :crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#22 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 11:35

Joep schreef:
Idd Ron. Gewoon kijken wat je budget is en wat je onvermijdelijke kosten zijn. Daar je vakantie op afstemmen. Dan masr wat korter of een biertje minder.
Je kunt evt iemand vragen om je weg te brengen en ophalen, maar als je wat verder van vliegveld woont kost dat ook behoorlijk wat ( benzine, bedamkje etc).
Waar ik persoonlijk het meest een hekel aan hebt zijn die mensen die je in NL amper aankeken en nu graag een paar dagen komen logeren en eten op jou kosten. Wij zijn daar vrij simpel in, wie in NL regelmatig bij ons kwam is van harte welkom, de rest opzouten na een bak koffie.
Oh,ken jij "ze" ook Joep.... :cheesy: :clap:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#23 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 11:46

Zo even terug denkend heb ik er in die twee jaar Thailand ook wel wat de revue laten passeren bij hun bezoekjes bij ons.....
Al doende leert men,alhoewel ik denkelijk hardleers ben aangezien het mij nog wel eens overkomt.
Gelukkig zijn we allen verschillend op deze wereld,en zingt ieder vogeltje zoals het gebekt is.

Veel koperdraadmannen en vrouwen over de vloer gehad,maar zou absoluut niet willen ruilen. :thumbsup:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Parkeren op Zaventem

#24 Bericht door KhunSugar » donderdag 01 maart 2018, 12:26

Als ik mijn wagen voor een aantal weken achter laat wil ik er zeker van zijn dat alles ok is.
Vandaar mijn keuze in Zaventem voor CarHotel.
Ik betaal niet enkel voor de staanplaats maar ook voor de veiligheid.
Op veel betaalparkings hangen wel cameras maar dat haalt niet veel uit. Diefstal en vandalenstreken zijn schering en inslag.
Ik betaal met plezier voor meer zekerheden, het boeketje hoeft voor mij niet, mijn wagen binnen en buiten netjes gekuist dan weer wel.
Dat aan dit alles een prijskaartje hangt is evident, voor niets gaat de zon op...

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Parkeren op Zaventem

#25 Bericht door rfms » donderdag 01 maart 2018, 13:43

Bijkomend doch zeker niet onbelangrijk gegeven :
Is dit meermaals per jaar - is dit jaarlijks of is dit uitzonderlijk om de 5 a 10 jaar ?
Scheelt een slok op de borrel !

:roll: :?: :?: :?:
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#26 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 14:40

http://www.youtube.com/watch?v=DkBdaut4dPE
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Parkeren op Zaventem

#27 Bericht door driver » donderdag 01 maart 2018, 15:18

ron schreef:
jomel17 schreef:Driver, is de trein geen optie voor je ?
Dan ben je wel twee weken onderweg hoor,(via Moskou/Beijing/Saigon,maar moet je wel
een tussenstukje met de bus....(Saigon- Phnom Penn) en daar weer verder met de trein naar Battambang
tot Poipet naar Arunya Phrated door naar Bangkok.
Nee,ik ga wel voor het parkeergeld op de luchthaven aangezien ik daar geen tijd voor heb
en de reis per trein nog duurder is dan de vliegtickets........ :crazy:
Dat lijkt me leuker dan vliegen. Prijs duurder dan weer niet echt maar stukje belevenis mag ook wel weer wat kosten. Anders verkoop ik wel een motor :cry: Alhoewel.. Ik heb net een nieuwe gekocht als ik die weer weg doe kost het ook aardig wat eurootjes. Ik blijf mijn geld wel aan motoren uitgeven voorlopig :mrgreen:.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Parkeren op Zaventem

#28 Bericht door driver » donderdag 01 maart 2018, 15:23

ron schreef:
driver schreef:Ron : Het ging over betaald parkeren mijn reactie en daar heb ik een hekel aan en dat heeft verder niks te maken met zuinig zijn oid .
Wat jij er allemaal bijhaalt inclusief de laatste zin over de vuilnisbakken en over datum eten slaat nergens op vindt ik.
Hoe jij leeft en denkt is mij verder prima maar veroordeel anderen niet als die anders leven en hun geld op een andere manier willen of moeten uitgeven want is wat ik zo,n beetje las in jou reactie. .
Ik denk dat jij je niet aangesproken hoeft te voelen Driver,ik ventileer alleen MIJN mening.
De hele reis is gewoon een dure onderneming met een gezin in de schoolvakantie
en kan die paar centen parkeergeld er ook wel bij,thats all.
MIJN mening dus en wat een ander doet/denkt is zijn/haar zaak.

Vakantie is voor mij ontspanning en niet 5 weken beknibbelen want dan blijf ik gewoon thuis
of ga een paar weken naar de camping of naar Spanje.
Voelde me niet aangesproken. Melde alleen wat ik dacht te lezen van jou. Vakantie voor mij ongeacht waar of waarmee is meestal ook ontspanning maar ik knal mijn geld er niet zomaar uit daar ben ik eerlijk in. Zit nu na de Motorrad Messe in Dortmund in een hotel met Sukanya bij de Korpersee met uitzicht op dat meer. Niet low budget maar ook niet high budget. Er tussen in dus. :mrgreen:

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Parkeren op Zaventem

#29 Bericht door jomel17 » donderdag 01 maart 2018, 15:55

driver schreef:
ron schreef:
jomel17 schreef:Driver, is de trein geen optie voor je ?
Dan ben je wel twee weken onderweg hoor,(via Moskou/Beijing/Saigon,maar moet je wel
een tussenstukje met de bus....(Saigon- Phnom Penn) en daar weer verder met de trein naar Battambang
tot Poipet naar Arunya Phrated door naar Bangkok.
Nee,ik ga wel voor het parkeergeld op de luchthaven aangezien ik daar geen tijd voor heb
en de reis per trein nog duurder is dan de vliegtickets........ :crazy:
Dat lijkt me leuker dan vliegen. Prijs duurder dan weer niet echt maar stukje belevenis mag ook wel weer wat kosten. Anders verkoop ik wel een motor :cry: Alhoewel.. Ik heb net een nieuwe gekocht als ik die weer weg doe kost het ook aardig wat eurootjes. Ik blijf mijn geld wel aan motoren uitgeven voorlopig :mrgreen:.

Zeg blondjes.... ik was natuurlijk niet helemaal duidelijk maar ik bedoelde met de trein naar brussel en je auto lekker thuis laten ..
หลงรัก

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Parkeren op Zaventem

#30 Bericht door ron » donderdag 01 maart 2018, 16:57

Ohhhh zeg dat dan :P

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”