Gevraagd huur huis in Pattaya.

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Gevraagd huur huis in Pattaya.

#1 Bericht door sawadikrap » zondag 20 augustus 2017, 10:55

Hallo,

Gevraagd huur huis in South Pattaya, of in het begin van huizen te huur over het spoor.
Bijvoorbeeld Nuenpubwahn soi Khao Talo, of trappaya road Trappasid Road.
Belangrijk dat huur huis aan beide kanten een afsluiting heeft liefs een muur.
Ben niet iemand die graag meteen zijn buren op de tafel en andersom ziet.
Lang termijn huren, met normaal deposit prijs. Graag geen furniture, die heb ik.
Een soi waar een bath bus rijd heeft mijn voorkeur.
Kan namelijk niet rijden.

Hoor graag of iemand toevallig iets weet of te huur heeft.

10.000 tot max 12.000 elke maand.

Vriendelijk bedankt.

Robert

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#2 Bericht door ron » maandag 21 augustus 2017, 18:23

Hi Robert

Deze keer geen rekening te houden met de honden,of heb je die niet meer?

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#3 Bericht door sawadikrap » woensdag 23 augustus 2017, 16:13

Heb nog 1 hond, mijn doberman is overleden en mijn golden is bij kenissen.

Maar huis vinden niet makkelijk ron.

Groeten

Robert

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#4 Bericht door ron » donderdag 24 augustus 2017, 07:42

Ik ga ook voor je zoeken Robert.

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#5 Bericht door Duiker » donderdag 24 augustus 2017, 17:14

Nou sawadikrap, jij verhuisd nogal eens.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#6 Bericht door sawadikrap » vrijdag 25 augustus 2017, 07:58

Hoi duiker,

Klopt niet helemaal eerste huis woonde ik 7 jaar maar was bijna aan het einde van Nuenpubwahn, betaalde per maand een vermogen voor mijn inkomen aan taxi.
Waarom kan niet auto of brommer rijden, ik heb een complexe Epilepsy 44 jaar.
Huis 2 soi khao noi was te duur 1.5 jaar gewoond koste 20.000 bath per maand.
Ook vele duizenden bath aan taxi kosten. Dus bleef ik er zou ik in de problemen komen.
Nu dit huis, Thai eigenaar.
We hadden prijs 12000 per maand accoord zeg huis op wil tekenen en zijn vrouw vond dit te weinig en wilde 13000.
Geen keuze dus gehuurd, vele dingen meegemaakt met eigenaar heeft veel gekost.
Want eigenaar zit op de penning, zie je het huis dan mag de locatie goed zijn qua taxi kosten het huis is klein zeer oud en ik heb het opgeknapt en gewit.
Maar denk als je voor mijn huis staat je er niet in wil.

Mijn buren hebben een vuilnis belt naast mij en heb niet lang geleden een ratten plaag gehad.

Ik heb geen vette bank rekening, maar kan hier leven.
Geen succes wat velen hier wel hebben die een zaak of dergelijks hier riant wonen.
Niet jalours op maar ik betaal buiten huur en andere kosten ook nog elke maand veel geld voor mijn medicijnen Epilepsy.


Voor de lezers die zeggen maar heb je niet genoeg geld kom niet hier wonen, ik had een leuk bedrag maar te vaak niet nadenken of verliefd worden.
Mijn eerste relatie heeft in de jaren 700.000 bath zonder dat ik het door had liefde maakt blind gestolen.

Klein onderdeeltje van 12.5 jaar hier wonen, soms maken mensen fouten of hebben dingen niet door. En dan gaat geld er snel door.

Dus hoop met dit heel klein beetje informatie, te zeggen alles heeft zijn reden.
En met mij gebeurt nog steeds bij velen, die dus hier komen en het veel beter zouden hebben als ze niet zoveel mensen vertouwden.

Ik ben lang zo naief geweest, het zei zo.

Vriendelijke groet,

Robert.

P.s mijn eigen schuld dus zeer dom.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#7 Bericht door SiamTon » vrijdag 25 augustus 2017, 11:57

sawadikrap schreef:Hoi duiker,

Klopt niet helemaal eerste huis woonde ik 7 jaar maar was bijna aan het einde van Nuenpubwahn, betaalde per maand een vermogen voor mijn inkomen aan taxi.
Waarom kan niet auto of brommer rijden, ik heb een complexe Epilepsy 44 jaar.
Huis 2 soi khao noi was te duur 1.5 jaar gewoond koste 20.000 bath per maand.
Ook vele duizenden bath aan taxi kosten. Dus bleef ik er zou ik in de problemen komen.
Nu dit huis, Thai eigenaar.
We hadden prijs 12000 per maand accoord zeg huis op wil tekenen en zijn vrouw vond dit te weinig en wilde 13000.
Geen keuze dus gehuurd, vele dingen meegemaakt met eigenaar heeft veel gekost.
Want eigenaar zit op de penning, zie je het huis dan mag de locatie goed zijn qua taxi kosten het huis is klein zeer oud en ik heb het opgeknapt en gewit.
Maar denk als je voor mijn huis staat je er niet in wil.

Mijn buren hebben een vuilnis belt naast mij en heb niet lang geleden een ratten plaag gehad.

Ik heb geen vette bank rekening, maar kan hier leven.
Geen succes wat velen hier wel hebben die een zaak of dergelijks hier riant wonen.
Niet jalours op maar ik betaal buiten huur en andere kosten ook nog elke maand veel geld voor mijn medicijnen Epilepsy.


Voor de lezers die zeggen maar heb je niet genoeg geld kom niet hier wonen, ik had een leuk bedrag maar te vaak niet nadenken of verliefd worden.
Mijn eerste relatie heeft in de jaren 700.000 bath zonder dat ik het door had liefde maakt blind gestolen.

Klein onderdeeltje van 12.5 jaar hier wonen, soms maken mensen fouten of hebben dingen niet door. En dan gaat geld er snel door.

Dus hoop met dit heel klein beetje informatie, te zeggen alles heeft zijn reden.
En met mij gebeurt nog steeds bij velen, die dus hier komen en het veel beter zouden hebben als ze niet zoveel mensen vertouwden.

Ik ben lang zo naief geweest, het zei zo.

Vriendelijke groet,

Robert.

P.s mijn eigen schuld dus zeer dom.
Naïeviteit is een karaktereigenschap, die vaak veel geld kost. In deze wereld kun je niemand vertrouwen, zeker niet als het om geld gaat. Maar om nu te stellen dat het jouw eigen schuld is en dus zeer dom, daar ben ik het niet mee eens. Het is niet jouw schuld als anderen geen scrupules kennen en misbruik maken van de goed gelovigheid van de medemens. Het is de hebzucht en de gewetenloosheid van de meeste Thaise 'dames' en 'heren', die hier schuld aan hebben. Deze misdadigers zijn degene die dom zijn, want zij bouwen met deze wijze van leven (heel) veel slecht Karma op. Maar zij zijn verblind door het geld en hebben niet in de gaten dat zijzelf uiteindelijk de dupe zijn van hun gedrag. Het is naar mijn overtuiging zeker niet jouw schuld, als je op een geraffineerde wijze bestolen wordt. Wees blij dat jij niet zo bent.

Sterkte met het vinden van een geschikt huis en probeer niet meer iedereen klakkeloos te geloven op haar mooie ogen. Mijn stelling is: "Des te mooier van buiten, des te lelijkier van binnen." Blijf in jou zelf geloven en laat je niet kisten!
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#8 Bericht door driver » vrijdag 25 augustus 2017, 12:44

Robert.. Respect voor je eerlijkheid maar voel je niet dom in de zin dat het anderen niet gebeurd. Kop omhoog en proberen te leren van dingen die in het verleden fout gingen. Succes met het vinden van andere woonruimte.

Gr driver

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#9 Bericht door sawadikrap » zaterdag 26 augustus 2017, 07:14

Ten eerste dank voor de reactie's het geeft mij weer wat zelfvertrouwen, dacht echt waarom heb ik mij zo laten gebruiken.
Maar klopt kwam in Thailand wonen naief, en nog steeds wil ik klaar staan als iemand kleine betaalbare problemen heeft helpen.
Maar zeker meer op mijn hoede.

Dat wens ik een ieder hier op Thailand forum toe, een prettig leven en ja de buitenkant en de donkere ogen kunnen je snel veranderen wat velen zeer veel kost en uiteindelijk het verlies van je zelf vertrouwen.

Gisteren huis gezien door verkeerde informatie van eigenaar stond ik op Pattaya klang, niet ver van Central Festival.
Motorbike taxi belde eigenaar wat bleek en was niet ver van de Makro op Sukumvit Road.
Dus een behoorlijke rit met taxi en kwam in een straatje aan de drukke weg Sukumvit Road wat er al vreselijk uit zag.

Het huis was nog erger, badkamer had een stenen bak met water en een plastic bakje om water over je heen te gooien.

Nou dus niets heb gewinkeld in de makro, en kijk weer rustig verder.
Ga vooral de soi's van Trappaya Road waar ik woon in lopen, wie weet staat veel te huur vind ik het huis door omgeving dichtbij waar ik nu woon het huis te vinden.

Prettig weekend allemaal, en erg bedankt voor reactie's.

Robert.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#10 Bericht door SiamTon » zaterdag 26 augustus 2017, 08:58

sawadikrap schreef:Ten eerste dank voor de reactie's het geeft mij weer wat zelfvertrouwen, dacht echt waarom heb ik mij zo laten gebruiken.
Maar klopt kwam in Thailand wonen naief, en nog steeds wil ik klaar staan als iemand kleine betaalbare problemen heeft helpen.
Maar zeker meer op mijn hoede.

Dat wens ik een ieder hier op Thailand forum toe, een prettig leven en ja de buitenkant en de donkere ogen kunnen je snel veranderen wat velen zeer veel kost en uiteindelijk het verlies van je zelf vertrouwen.

Gisteren huis gezien door verkeerde informatie van eigenaar stond ik op Pattaya klang, niet ver van Central Festival.
Motorbike taxi belde eigenaar wat bleek en was niet ver van de Makro op Sukumvit Road.
Dus een behoorlijke rit met taxi en kwam in een straatje aan de drukke weg Sukumvit Road wat er al vreselijk uit zag.

Het huis was nog erger, badkamer had een stenen bak met water en een plastic bakje om water over je heen te gooien.

Nou dus niets heb gewinkeld in de makro, en kijk weer rustig verder.
Ga vooral de soi's van Trappaya Road waar ik woon in lopen, wie weet staat veel te huur vind ik het huis door omgeving dichtbij waar ik nu woon het huis te vinden.

Prettig weekend allemaal, en erg bedankt voor reactie's.

Robert.
Robert,
Wat voor woning zoek jij? Mag het ook een condo zijn? In Jomthien staan heel veel condo's leeg en zijn te huur voor de lange termijn. Maar Robert als je iets zoekt wat en beetje lijkt op Westerse maatstaven, dan ben je toch al snel THB 15.000 per maand kwijt.
Als je mij wat meer info geeft over wat je precies zoekt, dan wil ik jou wel helpen met het zoeken.
Dus ik wil graag een antwoord op de volgende vragen, zodat ik gericht kan zoeken.
1) Huis, condo of allebij?
2) Hoe groot minimaal qua woonruimte?
3) Locatie: Pattaya, Jomthien, Sattahip, Bang Saray, etc.?
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#11 Bericht door Duiker » zaterdag 26 augustus 2017, 12:58

Nou Robert, er wordt je aardig wat hulp geboden. Gebruik dat zou ik zeggen.
Wat ik niet zo goed snap, maar ik ken je dan ook niet, is waarom alles met een taxi moet. Er zijn ook 3 wielers te verkrijgen. Maar goed, misschien kan/mag je geen voortuig besturen. En dan blijft natuurlijk alleen een taxi over.

Ik snap dat zelf zoeken lastig is. Misschien kan je wat kopen. Zeker voor de langere termijn zou dat handig kunnen zijn. Maar wat mij wel opvalt is dat veel mensen best vaak verhuizen.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#12 Bericht door SiamTon » zondag 27 augustus 2017, 04:02

Duiker schreef:Nou Robert, er wordt je aardig wat hulp geboden. Gebruik dat zou ik zeggen.
Wat ik niet zo goed snap, maar ik ken je dan ook niet, is waarom alles met een taxi moet. Er zijn ook 3 wielers te verkrijgen. Maar goed, misschien kan/mag je geen voortuig besturen. En dan blijft natuurlijk alleen een taxi over.

Ik snap dat zelf zoeken lastig is. Misschien kan je wat kopen. Zeker voor de langere termijn zou dat handig kunnen zijn. Maar wat mij wel opvalt is dat veel mensen best vaak verhuizen.
Maar wat mij wel opvalt is dat veel mensen best vaak verhuizen.
Ja, en ik denk wel te weten waarom!
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#13 Bericht door driver » zondag 27 augustus 2017, 07:25

Als je het balletje klaar legt.. Kop ook maar in dan..Wrom verhuizen mensen vaak in Thailand?

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#14 Bericht door Adrie » zondag 27 augustus 2017, 09:47

driver schreef:Als je het balletje klaar legt.. Kop ook maar in dan..Wrom verhuizen mensen vaak in Thailand?



Als je langere tijd op een plek woont ga je de voordelen en nadelen afwegen.
Als je dan gehuurd woont en je ergert je groen en geel aan bepaalde dingen dan is verhuizen snel geregeld, todat je op je nieuwe plek weer iets tegen gaat staan en tja dan blijf je bezig :o

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Gevraagd huur huis in Pattaya.

#15 Bericht door sawadikrap » zondag 27 augustus 2017, 10:45

Bedankt Siam Ton,

Ja ik zoek naar een huis, indien mogelijk niet ver weg waar ik nu woon.
Woon Trappaya Road soi 7, heb al gekeken staan huizen te huur.
Maar word een gigantisch apartementen complex achter mij gebouwd.
Zag een perfect huis maar kijk buiten in aanbouw enorm geluid, kijk je meteen tegen dit project.
Maar blijf in deze buurt kijken, apartement onmogelijk ik heb een German Sheppard hond.
Anders zou ik hier ook geen probleem mee hebben.


Mag 1 of 2 slaapkamers badkamer en huiskamer keukentje, en wil graag een tuin met muur erom heen.
Voor mijn hond, staan huizen te huur soi 17 in Trappasid Road splinter nieuw, maar met een klein hek werk is er totaal geen privacy.

Ik loop elke keer straten in om te kijken maar brommer en auto verkocht, gezien ik altijd alleen was.
Nu stom want had zo makkelijk geweest.

Mag ook over het spoor als het maar niet zo diep in the soi is.
Voorbeeld Nuenpubwahn, soi katalo, en soi Khao noi, daar zullen huren lager zijn.
Bijvoorbeeld Nuenpubwahn soi 20 heb ik 7 jaar gewoond, zou er meer naar Sukumvit Road iets te huur staan erg geinterreseerd.

Erg bedankt voor reactie en hulp.

Groet,

Robert

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”