Zal ik dan maar niet meer eten?

Thaise keuken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Zal ik dan maar niet meer eten?

#1 Bericht door prajak » vrijdag 30 oktober 2015, 05:45

Zal ik dan maar niet meer eten?

Weet je, ik word er niet goed van, die adviezen.

Nu weer twee: dat bewerkt vlees gedoe en het rood vlees gedoe, en ook dat low-fat eten niet goed is voor je.

Ik begrijp best dat 'de dikpudding uithangen' met een dagelijkse portie patatje-oorlog en de benen de hele dag ruimschoots op tafel ook niet goed is, ik weet ook dat je van alleen maar groente en fruit eten echt niet beter wordt, maar nu is het eind zoek.

De WHO riep op uit te kijken met bewerkt vlees en met rood vlees, maar vandaag roepen ze op toch wel vlees te blijven eten.

Want anders wordt de vleesindustrie boos en blijven de vrieshuizen vol en komen er giga claims en tja, als er geen kanker meer is maakt de farma-industrie geen winst meer.....

Kijk eens in dit verhaaltje:

http://www.nationmultimedia.com/breakin ... 71915.html

De volgende:

En de volgende vandaag, low-fat voedsel maakt je helemaal niet zo mager hoor. Low-carbon wel en dan noemen ze dat ineens een crash-dieet... Ik heb dat gevolgd en ja, je valt giga af en ook ja, het schiet er weer aan als bladeren aan de boom in het voorjaar.

Maar ‘er is nader onderzoek nodig’; nou, dat is me een conclusie, die kon ik ook nog wel bedenken.

http://www.nationmultimedia.com/breakin ... 71916.html

De ‘Schijf van vijf’ is ook al jaren achterhaald dus ik ga maar door met eten wat Kai me voorzet. Soms kook ik zelf en dat is ECHT niet slankmakend, weet ik, en ik hou de pondjes dus niet meer in de gaten, het helpt toch niet. Dan maar de dikpudding uithangen. En ik lust geeneens pudding.....

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1007
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 21:56
Locatie: nongkhai

Re: Zal ik dan maar niet meer eten?

#2 Bericht door yandre » vrijdag 30 oktober 2015, 05:52

eet wat je lekker vind en als je zo moet leven is er niets goed voor de mens
dan kip dan rund varken vlees noem maar op .
je moet toch een doods oor zaak hebben

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Zal ik dan maar niet meer eten?

#3 Bericht door Hua Thale » vrijdag 30 oktober 2015, 07:14

Mocht je tot drastische besluiten komen al je rookworsten krotketten fricandellen erwtensoep slavinken en meer van dat lekkers niet meer te consumeren kan je het naar mij sturen mocht je zeggen het zijn drie vrieskisten vol kom ik wel een weekeind langs.
Adres en datum komt wel moet tenslotte ook even wat blauwe koelboxen regelen voor op de 4x4 te plaatsen.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Zal ik dan maar niet meer eten?

#4 Bericht door prajak » vrijdag 30 oktober 2015, 09:19

Hua Thale schreef:Mocht je tot drastische besluiten komen al je rookworsten krotketten fricandellen erwtensoep slavinken en meer van dat lekkers niet meer te consumeren kan je het naar mij sturen mocht je zeggen het zijn drie vrieskisten vol kom ik wel een weekeind langs. Adres en datum komt wel moet tenslotte ook even wat blauwe koelboxen regelen voor op de 4x4 te plaatsen.
:clap: :clap: :clap:
Prima hoor, je hoort van me (of niet....) :giggle:

Plaats reactie

Terug naar “Thaise keuken”