Thailand deel 4

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Thailand deel 4

#16 Bericht door torkom » vrijdag 14 april 2017, 11:51

Robi6, ik kan me voorstellen dat al dat gemekker en gedoe om foto's te plaatsen en de "leesbaarheid" te vergroten jouw bereidheid om überhaupt iets te plaatsen verkleinen...

Ik waardeer jouw stukjes zoals ze zijn (en waren) dus trek je van al dat gedoe niks aan en doe gewoon de dingen zoals jij denkt dat het beste is .... :worshippy:
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#17 Bericht door robi6 » vrijdag 14 april 2017, 13:01

torkom schreef:Robi6, ik kan me voorstellen dat al dat gemekker en gedoe om foto's te plaatsen en de "leesbaarheid" te vergroten jouw bereidheid om überhaupt iets te plaatsen verkleinen...

Ik waardeer jouw stukjes zoals ze zijn (en waren) dus trek je van al dat gedoe niks aan en doe gewoon de dingen zoals jij denkt dat het beste is .... :worshippy:
Het is meer dat als ik hier eigen foto's kon plaatsen, mijn motivatie wel zou stijgen.Maar ik laat me niet weerhouden hoor.Maar dank voor je inlevingsvermogen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Thailand deel 4

#18 Bericht door driver » vrijdag 14 april 2017, 18:39

robi6 schreef:
torkom schreef:Robi6, ik kan me voorstellen dat al dat gemekker en gedoe om foto's te plaatsen en de "leesbaarheid" te vergroten jouw bereidheid om überhaupt iets te plaatsen verkleinen...

Ik waardeer jouw stukjes zoals ze zijn (en waren) dus trek je van al dat gedoe niks aan en doe gewoon de dingen zoals jij denkt dat het beste is .... :worshippy:
Het is meer dat als ik hier eigen foto's kon plaatsen, mijn motivatie wel zou stijgen.Maar ik laat me niet weerhouden hoor.Maar dank voor je inlevingsvermogen.
Photobucket..Daar fotoos opslaan en vervolgens hier plaatsen.
Zo doe ik het althans op diverse motorwebsites .
En hier voorheen ook maar ik zit weinig in Thailand dus weinig fotoos tegenwoordig.
Maar zonder fotoos lees ik je verhaaltjes ook hoor.. :thumbsup:

Vraag/Opmerking: Nu plaats je alles apart dus Thailand 1 en 2 ect.
Is het geen idee om 1 draadje te maken met een tekst erboven en alle verhalen daarin plaatsen ?
Dat er wat reacties tussendoor komen maakt vlgs mij weinig uit maar zo hou je alle verhalen van jouw m.i wat overzichtelijk/bij elkaar dus misschien makkelijker te vinden ook in de toekomst voor nieuwe meelezers/sters


gr driver

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#19 Bericht door robi6 » dinsdag 18 april 2017, 09:38

driver schreef:
robi6 schreef:
torkom schreef:Robi6, ik kan me voorstellen dat al dat gemekker en gedoe om foto's te plaatsen en de "leesbaarheid" te vergroten jouw bereidheid om überhaupt iets te plaatsen verkleinen...

Ik waardeer jouw stukjes zoals ze zijn (en waren) dus trek je van al dat gedoe niks aan en doe gewoon de dingen zoals jij denkt dat het beste is .... :worshippy:
Het is meer dat als ik hier eigen foto's kon plaatsen, mijn motivatie wel zou stijgen.Maar ik laat me niet weerhouden hoor.Maar dank voor je inlevingsvermogen.
Photobucket..Daar fotoos opslaan en vervolgens hier plaatsen.
Zo doe ik het althans op diverse motorwebsites .
En hier voorheen ook maar ik zit weinig in Thailand dus weinig fotoos tegenwoordig.
Maar zonder fotoos lees ik je verhaaltjes ook hoor.. :thumbsup:

Vraag/Opmerking: Nu plaats je alles apart dus Thailand 1 en 2 ect.
Is het geen idee om 1 draadje te maken met een tekst erboven en alle verhalen daarin plaatsen ?
Dat er wat reacties tussendoor komen maakt vlgs mij weinig uit maar zo hou je alle verhalen van jouw m.i wat overzichtelijk/bij elkaar dus misschien makkelijker te vinden ook in de toekomst voor nieuwe meelezers/sters


gr driver
Daar heb ik even over nagedacht. Ik zie dat voor me: deel 1, met alle reacties daaronder, (waarbij een aantal lezers gaat afhaken), en dan deel 2 daar zonder aankondiging/waarschuwing (in de vorm van een kop met vergrote letters)onder, etc. etc. dat lijkt me erg warrig, en zonder intermezzo in de vorm van mooie fofo's van het verhaal, dus een enorme brij van letters, oogt niet echt prettig.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Thailand deel 4

#20 Bericht door Jim » dinsdag 18 april 2017, 10:00

robi6 schreef:zonder intermezzo in de vorm van mooie fofo's van het verhaal, dus een enorme brij van letters, oogt niet echt prettig.
Ik heb dat meer gehoord ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”