Deel 2, de start in Bangkok

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#31 Bericht door wanadee » vrijdag 31 maart 2017, 08:08

Jim schreef:Een type foutje hier en daar is geen probleem, maar een grote lap tekst zonder alinea's vind ik lastig lezen.
Ik heb wel eens vaker gehoord dat sommige mensen daar last van hebben :crazy:

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#32 Bericht door robi6 » zaterdag 01 april 2017, 14:11

Als iemand me hjier vertelt hoe ik de tekstopmaak zo kan krijgen dat er automatisch hoofdletters aan het begin komen ben ik niet te beroerd hoor, maar ik ben gewend meteen te beginnen, zonder shift, jaren zo gedaan en opeens verandert dan het systeem, ik heb wel leukere hobbies en leesbaarheid is ook een beetje wennen aan de kleine letter. er staat een punt, da;s toch duidelijk???
en van al die wijsneuizen hier heeft er nog geen een verteld hoe ik hier foto's krijg, ik zie geen 'tekstopmaak' staan, voor zoeken geen tijd nu, heb maar amper verbindcing hier in cafe Thuys aan de Kostverlorenkade (kijk hier heeft de hoofdletter een funktie, anders denk je Hoezo kostverloren? maar nu weet je dat het die gracht in adam is, zie je, spelen met taal, injgewikkelod?

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#33 Bericht door robi6 » zaterdag 01 april 2017, 14:14

Jim schreef:Een type foutje hier en daar is geen probleem, maar een grote lap tekst zonder alinea's vind ik lastig lezen.
en waar is nou opeens die engelse zin gebleven in de quote, waarom wordt die niet meegestuurd? Afijn, mijn commentaar was
'hoezo moerstaal? (grapje)

hanshu

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#34 Bericht door hanshu » zaterdag 01 april 2017, 14:17

Volgens mij heeft iemand daar vroeger al afspraken over gemaakt en het vervolgens aan het onderwijs gelaten om deze afspraken verder te promoten. Maar omdat jij je daar niet aan wilt houden gooien we het gewoon overboord.....geen probleem.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#35 Bericht door Jim » zaterdag 01 april 2017, 14:26

robi6 schreef:
Jim schreef:Een type foutje hier en daar is geen probleem, maar een grote lap tekst zonder alinea's vind ik lastig lezen.
en waar is nou opeens die engelse zin gebleven in de quote, waarom wordt die niet meegestuurd? Afijn, mijn commentaar was
'hoezo moerstaal? (grapje)
Dat is de signature (of onderschrift).
Die kan je hier wijzigen: ucp.php?i=profile&mode=signature
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#36 Bericht door stevenl » zondag 02 april 2017, 00:06

robi6 schreef:Als iemand me hjier vertelt hoe ik de tekstopmaak zo kan krijgen dat er automatisch hoofdletters aan het begin komen ben ik niet te beroerd hoor, maar ik ben gewend meteen te beginnen, zonder shift, jaren zo gedaan en opeens verandert dan het systeem, ik heb wel leukere hobbies en leesbaarheid is ook een beetje wennen aan de kleine letter. er staat een punt, da;s toch duidelijk???
en van al die wijsneuizen hier heeft er nog geen een verteld hoe ik hier foto's krijg, ik zie geen 'tekstopmaak' staan, voor zoeken geen tijd nu, heb maar amper verbindcing hier in cafe Thuys aan de Kostverlorenkade (kijk hier heeft de hoofdletter een funktie, anders denk je Hoezo kostverloren? maar nu weet je dat het die gracht in adam is, zie je, spelen met taal, injgewikkelod?
Zoals al eerder gezegd, af en toe op 'return' drukken en je krijgt nieuwe alineas, maakt het lezen van je tekst al veel prettiger. Maar ja, als dat te veel moeite is.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#37 Bericht door wpdl » zondag 02 april 2017, 02:04

al die wijsneuizen hier heeft er nog geen een verteld hoe ik hier foto's krijg
Je ongeduld of eigen onkunde niet bij een ander deponeren rob
Even scrollen bij http://thailandforum.nl/faq.php en wat komen wij dan tegen :clap:
Kan ik afbeeldingen plaatsen?
Ja, afbeeldingen kunnen worden weergegeven in jouw berichten. Als de beheerder bijlagen heeft toegestaan, dan kan je afbeeldingen uploaden naar het forum. Anders moet je linken naar een afbeelding die opgeslagen is op een openbaar toegankelijke server, bijvoorbeeld http://www.voorbeeld.nl/mijn-afbeelding.gif. Je kan niet linken naar afbeeldingen die opgeslagen zijn op jouw computer (tenzei het een openbaar toegankelijke server is) noch afbeeldingen die opgeslagen zijn op beveiligde locaties, zoals Hotmail- of Yahoo-mailboxen, sites met wachtwoordbeveiliging, enz. Gebruik om de afbeelding te laten weergeven de [img]-tag van de BBCode.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#38 Bericht door robi6 » maandag 03 april 2017, 11:37

stevenl schreef:
robi6 schreef:Als iemand me hjier vertelt hoe ik de tekstopmaak zo kan krijgen dat er automatisch hoofdletters aan het begin komen ben ik niet te beroerd hoor, maar ik ben gewend meteen te beginnen, zonder shift, jaren zo gedaan en opeens verandert dan het systeem, ik heb wel leukere hobbies en leesbaarheid is ook een beetje wennen aan de kleine letter. er staat een punt, da;s toch duidelijk???
en van al die wijsneuizen hier heeft er nog geen een verteld hoe ik hier foto's krijg, ik zie geen 'tekstopmaak' staan, voor zoeken geen tijd nu, heb maar amper verbindcing hier in cafe Thuys aan de Kostverlorenkade (kijk hier heeft de hoofdletter een funktie, anders denk je Hoezo kostverloren? maar nu weet je dat het die gracht in adam is, zie je, spelen met taal, injgewikkelod?
Zoals al eerder gezegd, af en toe op 'return' drukken en je krijgt nieuwe alineas, maakt het lezen van je tekst al veel prettiger. Maar ja, als dat te veel moeite is.
. nee is niet teveel moeite, maar ben eraan gewend dat de meeste fora de tekst indikken, dus dan is die alinea weer weg. Je kunt niet verwachten dat iemand voor iedere post irgendwo zich eerst helemaal gaat verdiepen in hoe het werkt allemaal, want dan ben je een dag verder en heb je nog niets geschreven.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#39 Bericht door stevenl » maandag 03 april 2017, 11:57

robi6 schreef:
stevenl schreef:
robi6 schreef:Als iemand me hjier vertelt hoe ik de tekstopmaak zo kan krijgen dat er automatisch hoofdletters aan het begin komen ben ik niet te beroerd hoor, maar ik ben gewend meteen te beginnen, zonder shift, jaren zo gedaan en opeens verandert dan het systeem, ik heb wel leukere hobbies en leesbaarheid is ook een beetje wennen aan de kleine letter. er staat een punt, da;s toch duidelijk???
en van al die wijsneuizen hier heeft er nog geen een verteld hoe ik hier foto's krijg, ik zie geen 'tekstopmaak' staan, voor zoeken geen tijd nu, heb maar amper verbindcing hier in cafe Thuys aan de Kostverlorenkade (kijk hier heeft de hoofdletter een funktie, anders denk je Hoezo kostverloren? maar nu weet je dat het die gracht in adam is, zie je, spelen met taal, injgewikkelod?
Zoals al eerder gezegd, af en toe op 'return' drukken en je krijgt nieuwe alineas, maakt het lezen van je tekst al veel prettiger. Maar ja, als dat te veel moeite is.
. nee is niet teveel moeite, maar ben eraan gewend dat de meeste fora de tekst indikken, dus dan is die alinea weer weg. Je kunt niet verwachten dat iemand voor iedere post irgendwo zich eerst helemaal gaat verdiepen in hoe het werkt allemaal, want dan ben je een dag verder en heb je nog niets geschreven.
Ik ben denk ik anders dan jij :)

hanshu

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#40 Bericht door hanshu » maandag 03 april 2017, 16:16

Ik ook.....maar helemaal niet erg hoor....we passen ons aan. :lol:

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#41 Bericht door robi6 » dinsdag 04 april 2017, 17:55

wel veel tikfouten zie ik nu, werkte de spellingscorrectie niet
?

Zal wat relaxter schrijven in t vervolg.
Maar moet nu weer wennen aan een nieuw tablet, waar de shift weer ergens anders zit.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#42 Bericht door robi6 » maandag 10 april 2017, 10:54

Jim schreef:Af en toe een fotootje of alineatje ertussen zou de leesbaarheid flink vergroten :thumbsup:
Daar wilde ik wat aan doen, maar helaas, je kan op deze site geen foto's plakken, de optie is niet mogelijk.Ik lees het nu ook hierboven, de foto's staan op mijn eigen pc. en zijn dus niet te downloaden.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#43 Bericht door robi6 » maandag 10 april 2017, 10:57

robi6 schreef:
Jim schreef:Af en toe een fotootje of alineatje ertussen zou de leesbaarheid flink vergroten :thumbsup:
Daar wilde ik wat aan doen, maar helaas, je kan op deze site geen foto's plakken, de optie is niet mogelijk.Ik lees het nu ook hierboven, de foto's staan op mijn eigen pc. en zijn dus niet te downloaden.
Ze staan wel op mijn facebookpagina, maar van 4 jaar terug. Of ik daar nog bij kan, wat een geknoei zeg.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Deel 2, de start in Bangkok

#44 Bericht door Jim » maandag 10 april 2017, 13:36

Je kan linken naar facebook foto's.
Zoals deze bijvoorbeeld:

Afbeelding

Met [*img]url.naar.foto[/*img]

Zonder sterrretjes :)

Ik denk wel dat je foto's public moeten zijn, maar weet dat niet zeker.
Ben namelijk geen facebooker.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”