Omwisselen Euro Thaise Bath

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stille
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 453
Lid geworden op: zaterdag 07 februari 2009, 06:51

Omwisselen Euro Thaise Bath

#1 Bericht door stille » donderdag 07 maart 2019, 12:23

Euro,s nu omwisselen of overmaken in Thaise Bath.
In Juli 2018 ben ik weer in Thailand aangekomen.
Heb voor 2 jaar cash meegenomen.
Toen was de koers 1 op 38 in Aug 1 op 39,2.
Heb toen voor 5 maanden opgewisseld bij Superrich., 39,2
In November was de koers 1 op 35+
Januarie 2019 was mijn Thaise Bath op, dus weer omgewisseld 1 op 36,6 helaas maar 1x.
Daarna maar weer omgewisseld tot Mei 2019 met een koers van tussen de 1 op 35,2 en 1 op 35,9..
Nu mijn vraag ,zijn er mensen die verstand hebben,wat er gaat gebeuren met Euro -Thaise Bath.
Vind vanaf November 2018 tot heden de Thaise Bath sterk en de Euro,s slap.
Zal ik wachten tot er iets duidelijk is omtrent de Brexit en wachten of tot nadat een nieuwe regering gekozen is?.
Wil zeker in April weer wisselen ,voor 1 of 2 maanden,wil wel wat Thaise Bath in vooraad hebben

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Omwisselen Euro Thaise Bath

#2 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 07 maart 2019, 12:47

De paar mensen die het weten zitten niet in dit forum maar wonen in heel dure bootjes nabij Monaco. Wein, Weib, Gesang und Kaviar! Wat ik zo lees is: blijf zitten tot na de verkiezingen in Thailand en zou er onrust komen en de baht wat inzakken sla dan je slag.....

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Omwisselen Euro Thaise Bath

#3 Bericht door godzilla » donderdag 07 maart 2019, 14:54

erik-kuijpers schreef: donderdag 07 maart 2019, 12:47 De paar mensen die het weten zitten niet in dit forum maar wonen in heel dure bootjes nabij Monaco. Wein, Weib, Gesang und Kaviar! Wat ik zo lees is: blijf zitten tot na de verkiezingen in Thailand en zou er onrust komen en de baht wat inzakken sla dan je slag.....
Ik denk dat niemand je een perfecte raad zal kunnen geven, wachten of niet, er kunnen zoveel factoren een rol spelen.
Ik zou in jou geval, (deju nu ik het toch wel zeker) gewoon wisselen wat je nodig hebt in een goed wisselkantoor.
:angel:

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Omwisselen Euro Thaise Bath

#4 Bericht door gerrit11 » zondag 05 mei 2019, 11:30

meestal in juli - augustes stijgt de bath naar zijn hoogste punt. ik wissel meestal cash in pattaya bij zo'n hokje, scheelt zo 2 bath, ik doe 10 tot 20.000 euro en dan is t een aardig bedrag..

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”