kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang Mai

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 438
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 16:23

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#151 Bericht door Bean » zondag 28 juli 2013, 00:10

Ik vindt het knap dat je het zo allemaal opschrijft en ik gun je al het goede
maar je bent wel knap psychologies bezig met je relatie.
Jullie rijden in een auto met de handrem erop!
Vroeg of laat knapt de kabel net op het moment dat dat je van Doi Inthanon afkomt.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#152 Bericht door prajak » zondag 28 juli 2013, 00:40

Het zal een lange weg zijn naar herstel van vertrouwen maar ik wens je beiden succes en wijsheid.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#153 Bericht door genesis » zondag 28 juli 2013, 01:16

Bean schreef:Ik vindt het knap dat je het zo allemaal opschrijft en ik gun je al het goede
maar je bent wel knap psychologies bezig met je relatie.
Jullie rijden in een auto met de handrem erop!Vroeg of laat knapt de kabel net op het moment dat dat je van Doi Inthanon afkomt.
Psychologie kan aardig helpen om iemand (en jezelf) te begrijpen ;)


Reden, het is voltooide tijd. Maar het klopt als een bus, maar die is er nu af.


Genesis
Laatst gewijzigd door genesis op zondag 28 juli 2013, 01:33, 2 keer totaal gewijzigd.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#154 Bericht door genesis » zondag 28 juli 2013, 01:17

prajak schreef:Het zal een lange weg zijn naar herstel van vertrouwen maar ik wens je beiden succes en wijsheid.

Ik denk & voel juist dat we dat bij deze bereikt hebben.

Genesis

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#155 Bericht door prajak » zondag 28 juli 2013, 03:19

Je moet maar denken, de goeie god had zes miljoen jaar nodig om de wereld te maken en ik begrijp heel goed dat ie het zevende miljoen jaar uitrustte...... Dus, genesis, doe je naam eer aan. Je hebt nog effe...... :giggle:

Zo ! Wat een stichtende woorden op deze dag des heren.........

Zal ik een hoofdstuk maken " Sacrale Sala " ? Altijd beter dan leuterloods... :giggle3:

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#156 Bericht door genesis » zondag 28 juli 2013, 03:43

Prajak bedankt voor je wijze woorden ;)

Maar ik heb niet zoveel tijd meer (statistisch gezien 27 jaar :mrgreen: ) dus ik moest wel een 'beetje gas' geven, heb er geen tijd voor en zin in voor de 'onzin' zaken, dus meteen maar naar de essentie waar het mij echt om gaat, was wel een beetje een 'crash course' maar het is wel gelukt. :angel:

Heb net 5 minuten geleden weer 2 uur met haar op Skype gezeten, wat een verandering voor ons beiden, relaxed en vertrouwd, plezier alom en we zijn (eindelijk) gesynchroniseerd.

Genesis

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#157 Bericht door printen44 » zondag 28 juli 2013, 04:21

Ik lees al die, met stroop en/of honing afdruipende, verhalen van Genesis. Doet me denken aan de damesromannetjes die mijn zus vroeger las.

Maar ik denk dat Genesis bezig is aan de Zwanenzang van zijn relatie. Als je het een relatie wilt noemen, want want het is meer een een-richtingsverkeer.

Maar overigens geniet ik van die verhalen. Sterkt mij in mijn overtuiging een verstokte vrijgezel te blijven. [$) [$) [$) [$)

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#158 Bericht door genesis » zondag 28 juli 2013, 04:45

printen44 schreef:Ik lees al die, met stroop en/of honing afdruipende, verhalen van Genesis. Doet me denken aan de damesromannetjes die mijn zus vroeger las.

Maar ik denk dat Genesis bezig is aan de Zwanenzang van zijn relatie. Als je het een relatie wilt noemen, want want het is meer een een-richtingsverkeer.

Maar overigens geniet ik van die verhalen. Sterkt mij in mijn overtuiging een verstokte vrijgezel te blijven. [$) [$) [$) [$)

Neehoor het is volledig 2 richting verkeer geworden en we zijn (eindelijk) 100% gesynchroniseerd, maar 'time will tell'... ;)

Genesis

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#159 Bericht door prajak » zondag 28 juli 2013, 05:02

Maar Printen44, als je in de spiegel kijkt zie je alleen maar jouw 'kop'.. :giggle2: .. Ik zie er af en toe ook een koppetje naast..... Is wel gezelliger hoor.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#160 Bericht door prajak » zondag 28 juli 2013, 05:04

"...Maar ik heb niet zoveel tijd meer (statistisch gezien 27 jaar )...

Tjemig ! Ben je al 73 en nog niet met pensioen ? :mrgreen:

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#161 Bericht door genesis » zondag 28 juli 2013, 05:10

prajak schreef:"...Maar ik heb niet zoveel tijd meer (statistisch gezien 27 jaar )...

Tjemig ! Ben je al 73 en nog niet met pensioen ? :mrgreen:

:mrgreen:

Genesis

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#162 Bericht door printen44 » zondag 28 juli 2013, 05:18

prajak schreef:Maar Printen44, als je in de spiegel kijkt zie je alleen maar jouw 'kop'.. :giggle2: .. Ik zie er af en toe ook een koppetje naast..... Is wel gezelliger hoor.
Nou, als iemand anders mijn kop in de spiegel ziet, gaat hij of zij gillend op de loop. [$) [$) [$) [$) [$)

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#163 Bericht door Ben » zondag 28 juli 2013, 05:47

genesis schreef:
printen44 schreef:Ik lees al die, met stroop en/of honing afdruipende, verhalen van Genesis. Doet me denken aan de damesromannetjes die mijn zus vroeger las.

Maar ik denk dat Genesis bezig is aan de Zwanenzang van zijn relatie. Als je het een relatie wilt noemen, want want het is meer een een-richtingsverkeer.

Maar overigens geniet ik van die verhalen. Sterkt mij in mijn overtuiging een verstokte vrijgezel te blijven. [$) [$) [$) [$)

Neehoor het is volledig 2 richting verkeer geworden en we zijn (eindelijk) 100% gesynchroniseerd, maar 'time will tell'... ;)

Genesis
Een Thai is wel veranderlijk naar de richting van de minste weerstand .
en een groot peloton kijkt veel drama soaps ,het wordt ze met de rijstlepel ingegeven.
laat het me mis hebben deze keer :thumbsup:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#164 Bericht door driver » zondag 28 juli 2013, 09:10

printen44 schreef:Ik lees al die, met stroop en/of honing afdruipende, verhalen van Genesis. Doet me denken aan de damesromannetjes die mijn zus vroeger las.

Maar ik denk dat Genesis bezig is aan de Zwanenzang van zijn relatie. Als je het een relatie wilt noemen, want want het is meer een een-richtingsverkeer.

Maar overigens geniet ik van die verhalen. Sterkt mij in mijn overtuiging een verstokte vrijgezel te blijven. [$) [$) [$) [$)
Printen, Als je een verstokte vrijgezel bent verlang je m.i ook wel eens naar een relatie of wat vastigheid oid.
Heb je dat verlang je misschien soms weer naar het vrijgezellen leventje wat je ooit had en zo is het denk ik nooit goed wat betreft liefde, relaties, one night stands of lat relaties of weet ik veel wat :mrgreen:
Suk is net weg en komt vanavond weer terug dus ik zit nu lekker mijn eigen dingen te doen w.o onze vakantie route wat plannen met punkrock muziek op de achtergrond en dat bevalt me ook heel best.
Maar als ik haar vanavond ophaal en haar altijd weer aanwezige lach zie ben ik ook weer blij dat ze er weer is dus een mix zoals we het nu doen gaat heel best eigenlijk tot nu toe.

gr driver

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#165 Bericht door Jeanette » zondag 28 juli 2013, 12:47

Driver, jullie staan boven aan in de relatie soort wensen lijst. :mrgreen: (denk ik)
Het leest heerlijk zoals jullie totaal de ander niet aan het - proberen te - veranderen zijn. [8)

Ieder mens heeft een rugzak met problemen uit het verleden en de verwachting dat je die wederzijds denkt te moeten legen voor elkaar is soms angstig.
Ook omdat je (ik tenminste) amper zelf nog echt weet wat je er allemaal ingestopt hebt. :?:
En als er al een 'deel' momentje is dan is die voor mij heilig maar dat verwacht ik niet van iedereen hoor, ik geniet van dit soort verhalen.

Toch zie ik een gelijkenis tussen verliefdheid en de liefde voor een pas geboren kind.
Grenzeloos in verwachtingen en mogelijkheden.
The sky is the limit.
Dat zou best een druk op een kind kunnen leggen.

Ach ... ik ben weer aan het moeilijk doen geloof ik. :mrgreen:

Fijne zondag nog.

[|)

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”