Moderator: Loempia
Ik vind dat ook een interessant aspect.Gijs-CNX schreef:de Thai die in Nederland woont, op vakantie is of wat dan ook... Thai in nederland, foto's etc.
hmm.Jim schreef:de thai in nederland zien er hetzelfde uit als in thailand
kom op met die fotoos van de Thai in huis, bij de Noordzee, de keukenhof ....oftewel....mocht Sukanya daadwerkelijk hierheen kunnen komen zal ik dit topic wel aan de praat houden maar niet alleenGijs-CNX schreef:Nou we al de topic hebben over het leven van de nederlander in Thai misschien ook leuk om dit om te draaien naar de Thai die in Nederland woont, op vakantie is of wat dan ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Interresse? of is dit een te veel gevraagd iets?
Gezien alle eerder posten ben ik wel benieuwd.
Ik zal hier binnenkort ook wat foto's gaan plaatsen en misschien wel met enige regelmaat.driver schreef:mvg Ariekom op met die fotoos van de Thai in huis, bij de Noordzee, de keukenhof ....oftewel....mocht Sukanya daadwerkelijk hierheen kunnen komen zal ik dit topic wel aan de praat houden maar niet alleenGijs-CNX schreef:Nou we al de topic hebben over het leven van de nederlander in Thai misschien ook leuk om dit om te draaien naar de Thai die in Nederland woont, op vakantie is of wat dan ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Interresse? of is dit een te veel gevraagd iets?
Gezien alle eerder posten ben ik wel benieuwd.
Als het aan die van mij ligt moeten alle struiken en boompjes waar geen bloemen aan groeien, de tuin uit en vervangen worden door alle kleuren bloemen.Jim schreef:was dat onder dwang?
dat zie je toch niet vaak, een thaise met niet eetbare 'groentes' voor in de tuin